social-media

Cum poti sa-ti optimizezi mai bine contul de Instagram

Instagramul creste exponential chiar si in ziua de azi, de aceea este important ca in situatia in care aveti o afacere sa fiti prezenti pe aceasta platforma si sa le oferiti clientilor o experienta cat mai placuta chiar si pe aceasta platforma sociala.

Care sunt lucrurile pe care trebuie sa le urmezi?

Inainte de a incepe optimizarea profilului, trebuie sa intelegi cum functioneaza brandul tau si anume sa-ti faci o imagine clara asupra activitatii pe care doresti sa o ai in online. Cu cat brandul este mai unificat in interior, cu atat comunicarea cu clientii va fi una mai clara si astfel veti putea gasi clientii cei mai potriviti pentru voi.

Asigurati-va mereu ca bio-ul vostru reprezinta cat mai clar brandul. In momentul in care cineva va descopera brandul, acesta va observa pe bio cea mai onesta si mai clara descriere a acestui brand. Puteti lasa in acest fel vocea brandului sa vorbeasca cu publicul tinta. Alegeti cu atentie imaginea de profil si asigurati-va de faptul ca imaginea este dimensionata corespunzator pentru contul vostru de Instagram. Puteti folosi logo-ul companiei ca imagine de profil.

Nu folositi hashtaguri in Bio pentru ca acestea nu sunt accesibile de acolo. Daca doriti ca oamenii sa-si eticheteze fotografiile cu un hashtag, atunci va puteti folosi strategic de un anumit hashtag. Un content cat mai bine creat este ceva de care trebuie sa va asigurati, de aceea puteti cauta hashtag-ul si puteti vedea toate imaginile postate. In acest fel va veti face o idee in ceea ce priveste un anumit content, iar in functie de acesta puteti stabili si care este contentul vostru.

Urma, Rețelele Sociale, Vector, Culoare, Instagram

Un alt lucru pe care nu ar trebui sa-l faceti este sa puneti termenul de „Oficial” in titlu. Nu este nevoie sa risipiti spatiu pretios din titlul contului pentru ca deja Instagram are o functie speciala pentru cont si anume functia de Verified, adica o insigna prin care utilizatorul isi poate da seama care este contul oficial si care nu este acest cont.

Imaginile pe care le distribuiti pe Instagram pot crea adevarate experiente ale brandului, de aceea ele va vor ajuta mult. Orice imagine si comentariu distribuit pe Instagram va ajuta mult brandul, de aceea trebuie sa va folositi de aceste lucruri cat mai des.

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.