Postarea articolelor pe LinkedIn reprezinta o facilitate oferita de acest canal social, astfel ca oricine are cont poate posta si poate comenta impreuna cu cititorii sai aceste articole. Spre deosebire de postarile normale, LinkedIn prezinta o oportunitate pentru utilizatori, la un nivel ridicat de profesionalism.
.
Astazi, ca utilizator LinkedIn poti posta si iti poti crea propriul blog in cadrul LinkedIn. Tinand cont de faptul ca LinkedIn este, in prezent cea mai utilizata platforma sociala, la nivel profesional, articolele postate pot fi citite de toate contactele importante din retea, fiind foarte benefic pentru afacerea ta.
Unde poti gasi articolele LinkedIn?
Pe pagina principala a contului tau LinkedIn vei gasi o mica “iconita” sub forma unui pix. Treci cu mouse-ul deasupra acestuia si iti va aparea un pop-up “creaza un aricol”, asa vei putea scrie un articol.
Cum poti folosi articolele LinkedIn?
Folosirea articoluluik, in sine este relativ simpla, vine cu un instrument de procesare a cuvintelor, care iti permite sa scrii. De obicei scriu cuvantul/cuvintele in word si apoi le copiez si le lipesc in articolul LinkedIn si aplic formatarea online. Acest instrument permite, de asemenea sa adaugi media/poze alaturi de text. Poti vedea articolul inainte de a-l publica si doar daca este asa cum iti doresti, il poti publica. Recomandam adaugarea pozelor in articole, deoarece tot ce este vizual atrage atentia mult mai bine!
De ce sa folosesti articolele LinkedIn?
Daca conduci o afacere, in special o afacere de tipul “business to business” este foarte important sa fii credibil si sa fii remarcat in reteaua ta profesionala. Postarea articolelor pe LinkedIn ajuta afacerea ta, deoarece oamenii pot citi articolele, le pot aprecia si distribui in reteaua lor, astfel ajungand la foarte multi cititori si eventuali clienti. Este o metoda excelenta de cresterea a numarului de contacte.
Ce articole sa publici pe LinkedIn?
Spre deosebire de Facebook, LinkedIn este o “afacere serioasa”. Este foarte important ca articolele publicate sa fie foarte bine documentate, sa fie opinii extrem de profesionale, care sa atraga antreprenori interesati de domeniul tau de activitate.
Cat de lungi ar trebui sa fie articolele?
Este dificil sa specifici numarul exact de cuvinte ale unui articol pe LinkedIn. Cea mai importanta este calitatea articolului si claritatea acestuia. Desigur, este recomandat ca articolul sa nu fie mai scurt de 500 de cuvinte, dar nici mai lung de 1200 de cuvinte.
Postarea si distribuirea articolelor pe LinkedIn iti va ajuta, cu siguranta afacerea sa fie cunoscuta si sa creasca.
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare posibilă. Informațiile cookie sunt stocate în browserul dvs. și efectuează funcții cum ar fi recunoașterea dvs. atunci când vă întoarceți pe site-ul nostru și ajutând echipa noastră să înțeleagă ce secțiuni ale site-ului le găsiți cele mai interesante și mai utile.
Puteți ajusta toate setările cookie-urilor navigând în filele din stânga.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-ul strict necesar trebuie să fie activat în orice moment, astfel încât să putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivați acest modul cookie, nu vă vom putea salva preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitați acest site, va trebui să activați sau să dezactivați cookie-urile din nou.
Cookie-urile terță parte
Acest site utilizează Google Analytics pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori pe site și cele mai populare pagini.
Păstrarea acestui modul cookie ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru web.
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!