Content Marketingul este o solutie din ce in ce mai adoptata de companiile din intreaga lume care isi doresc sa vanda. Pe o piata din ce in ce mai aglomerata, metodele traditionale de promovare tind sa nu mai functioneze asa cum ti-ai dori sa o faca, motiv pentru care content marketingul este o alternativa excelenta.
Ce este marketingul prin continut?
Este o metoda de promovare si de vanzare pe care o numim ” soft-sell” . Se defineste prin faptul ca nu este atat de agresiva ca alte metode de promovare si daca este bine realizata, poate sa genereze vanzari substantiale.
Prin content marketing se doreste vanzarea generata de o serie de informatii utile care sunt furnizate catre consumatori.
Din pacate, aceasta metoda de promovare este greoaie, deoarece implica o multime de pasi si foarte multe idei creative:
- Trebuie sa se descopere idei care pot vinde;
- Trebuie sa se creeze continut de foarte buna calitate, care sa ofere informatii relevante si cat se poate de utile;
- Trebuie sa se gandeasca solutii pentru consolidarea unei comunitati;
Daca se obtine un continut de foarte buna calitate insa, rezultatele sunt uimitoare, in conditiile in care motoarele de cautare ajuta si promoveaza site-urile cu un continut bun si relevant.
Care sunt partile dificile si care sunt partile frumoase ale content marketingului?
Partile dificile sunt oarecum evidente. Content marketingul inseamna munca sau cheltuieli. Daca alegi sa iti faci continutul in regim propriu inseamna ca va trebui sa muncesti foarte mult pentru a prelua informatii si pentru a le pune intr-o forma cat mai atractiva, iar daca alegi sa platesti un content writer, va trebui sa scoti destul de multi bani din buzunar pentru un continut de o calitate superioara.
In ceea ce priveste partile frumoase, acestea sunt date de faptul ca un continut bine facut poate genera vanzari pe o perioada lunga de timp. Exista un concept din ce in ce mai bine conturat, denumit ” Content Ever Green”, pe care multi antreprenori il cauta. Practic, este un continut de buna calitate care poate ramane de actualitate chiar si peste cativa ani si poate genera vanzari pe termen lung.
Cum faci un continut excelent?
Atunci cand vine vorba despre content marketing, plaja de lucru este destul de mare. Poti face continut video pentru youtube, newslettere, ghiduri de utilizare a produselor, articole de blog cu ultimele noutati din domeniu, etc. Pentru a te asigura ca ai un continut perfect, trebuie sa ai in vedere cateva lucruri:
- Sa descoperi o nevoie de pe piata pe care o poti acoperi;
- Sa te documentezi foarte bine si sa creezi continut care sa acopere acea nevoie;
- Sa analizezi foarte bine rezultatul si sa il finisezi acolo unde crezi ca nu da rezultatele cerute.
Apreciază:
Apreciază Încarc...
Similare