Sfaturi pentru un SEO offpage eficient in 2020

Publicitate online. SEO. Promovare Seo. Creare site web. Optimizare Site

Sfaturi pentru un SEO offpage eficient in 2020

14/05/2020 Promovare online 0
seo-offpage

Pentru a putea razbi pe o piata online din ce in ce mai aglomerata, orice site trebuie sa beneficieze de o optimizare foarte buna pentru motoarele de cautare. Aceasta optimizare se poate face pe doua fronturi: on-page ( cu modificari si imbunatatiri facute direct pe site, cu scopul de a-l face mult mai eficient ) si off-page.

Ideea de SEO off-page este una conturata din ce in ce mai bine in ultimii ani si se refera la tot ceea ce poti face in afara site-ului pentru a-l ajuta sa creasca.  In principiu, SEO off-page inseamna backlinkuri trimise catre site din diverse surse: alte site-uri si bloguri, site-uri de comunicate de presa, site-uri social media, etc.

Ce trebuie sa ai in vedere cand faci SEO off-page?

In trecut, atunci cand numarul website-uri nu era de ordinul milioanelor iar concurenta era una mica, SEO off-page insemna orice backlink. Nu conta foarte mult calitatea acestui backlink sau modul in care acesta trimitea catre site-ul promovat.

Astazi, lucrurile sunt ceva mai complexe. Sunt extrem de importante backlinkurile, insa acestea trebuie sa vina din surse cat mai bune si sa trimita catre informatii relevante.

SEO off-page nu inseamna, asadar, orice tip de continut, ci inseamna un continut de calitate.

Seo, Search Engine Optimization, Onpage, Offpage

Poti face acest tip de SEO in mai multe moduri:

1. Guest posting pe bloguri care au legatura cu domeniul pe care il promovezi. Publicarea de articole este cea mai buna sursa de backlinkuri si daca este bine realizata poate sa aduca si destul de mult trafic.

2. Activitate cat mai mare in social media. O pagina de Facebook cu multi urmaritori, o pagina de Instagram sau un canal de Youtube relevant pot fi solutii excelente pentru cresterea rapida a site-ului in cautarile Google.

3. Crearea de continut de foarte buna calitate pe site. SEO off-site poate sa fie imbinat, intr-un fel sau altul, cu SEO on-site. Un continut de foarte buna calitate va atrage distribuiri natuarle si va putea aduce backlinkuri.

Ceea ce este de retinut este ca, indiferent ca este vorba despre SEO off-site sau on-site, este bine sa se mizeze pe calitate. Un continut de calitate va fi intotdeauna apreciat, iar acest lucru se va rasfrange in pozitiile site-ului in Google.

Partajează

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.