Sfaturi generale, esențiale de optimizare a website-ului tău

Publicitate online. SEO. Promovare Seo. Creare site web. Optimizare Site

Sfaturi generale, esențiale de optimizare a website-ului tău

19/04/2016 Blog SEO 0
optimizare-website

Acest articol enumeră cei mai importanți pași de optimizare a unui website. Vom vorbi despre SEO la nivel de website. Totul începe cu alegerea atentă a cuvintelor-cheie cu care targetezi site-ul, în funcție de conținut. Ca să știi ce ai de făcut și să te poți organiza, trebuie ca mai întâi să știi despre ce este site-ul tău, care este scopul său și cât de dedicat intenționezi sa fii. Odată ce ai răspunsurile pentru aceste întrebări, e timpul să te apuci de treabă.

Pașii de urmat pentru optimizarea întregului website sunt următorii:

1. Creează site-ul despre un singur subiect

Desigur, website-ul tău poate fi despre mai multe subiecte, dar axează-te pe unul anume care să iasă în evidență și care să caracterizeze întreg conținutul.

2. Menționează cuvintele-cheie acolo unde contează cel mai mult

Include principalul cuvânt-cheie în titlul site-ului, în numele domeniului, în descriere, tagline, categorii, titlurile de pagină, conținutul paginilor, ș.a.m.d.. Dacă folosești platforma WordPress, o parte dintre setări le poți face chiar din panoul general al CMS-ului, ori dintr-un plugin specializat de SEO, ca All in One SEO Pack.

3. Creează legături între paginile site-ului

Multe sisteme de management de conținut, ca WordPress, plasează link-urile interne în mod automat, dar dacă cel pe care-l folosești nu o face, atunci ocupă-te manual și creează legături de la pagina de pornire către pagini din arhivă și între acestea.

4. Folosește o structură de permalink ce include cuvintele-cheie

Unele site-uri au structuri de permalink inutile, cum ar fi cele care includ numere și litere la întâmplare, lucru care îngreunează identificarea paginilor atât de către motoarele de căutare cât și de către vizitatorii umani. Ca să nu dăuneze site-ului la nivel de SEO, inlocuiește numerele cu text descriptiv ce reflectă subiectul paginilor respective. Astfel, include cuvinte-cheie în URL-uri.

De exemplu, în loc de http://site.com/?p=15, folosește http://site.com/paginadespremasini/

5. Elimină toate elementele care încetinesc site-ul

Timpul de încărcare a paginilor este important, așa că scapă de orice elemente nesemnificative ce fac ca site-ul tău să se încarce greu, cum ar fi playere de sunet, elemente flash sau pluginuri de umplutură.

6. Folosește cuvinte-cheie în imagini

Include în imagini cuvinte-cheie ce reflectă conținutul site-ului tău, mai exact în elementele titlu, descriere și alt. De asemenea, reformulează titlurile imaginilor atunci când sunt formate doar din numele și litere la întâmplare. În loc să lași o imagine cu titlul dfg123.jpg, redenumește-l în sfaturiculinare.jpg.

7. Creează linkuri către alte website-uri cu conținut asemănător sau relevant

Poți face asta incluzând pe site un blogroll, o listă de link-uri sau o pagină de resurse, dar fă-o cu moderație pentru că fiecare link de ieșire este, practic, un vot pentru un alt site.

8. Actualizează website-ul regulat

Site-urile cu conținut dinamic sunt adesea clasificate pe poziții mai înalte decât cele cu conținut static. De aceea, site-uri precum blogurile și directoarele stau pe poziții foarte bune în motoarele de căutare. Sunt actualizate în permanență cu conținut nou.

9. Asigură-te că site-ul este indexat în motoarele de căutare

Multe motoare de căutare găsesc și indexează site-urile automat, dar nu te baza pe asta. Trebuie să fii sigur că cele mai importante motoare de căutare, și anume Google, Bing și Yahoo!, îți scanează site-ul constant. Este important pentru ca oamenii să-ți găsească paginile cu ușurință.

10. Găsește site-uri care să creeze link-uri către tine

Acest pas este unul extrem de important când vine vorba de SEO dar, din păcate, greu de controlat pentru că, tot ce poți face ca să realizezi asta e să publici conținut de înaltă calitate și să aștepți backlink-uri, sau să ceri. Totuși, în loc să publici conținut de calitate și apoi să ceri altor site-uri să-ți ofere link-uri, încearcă să publici articole directpe alte site-uri. În aceste articole de tip guest blogging poți include link-ul către site-ul tău. Orice cale alegi, ține minte că backlink-urile sunt o parte esențială în SEO.

11. Nu-ți schimba numele de domeniu

Vârsta site-ului tău este și ea un factor important în clasificarea în motoarele de căutare, așa că fii răbdător. Dacă site-ul tău are doar câteva luni de la lansarea în online, nu te aștepta să primească de acum valoarea pe care o merită. Acest lucru se va întâmpla în timp.

12. Scrie conținutul ca un om

Tot efortul depus până acum, urmând pașii de mai sus, se va prăbuși dacă publici conținut automat. Este important să creezi conținut care, atunci când e citit, să sune ca fiind scris de un om și nu generat automat de un program.

Partajează

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.