Ați auzit vreodată că cineva spunând că ranking-ul pe Google este o muncă grea – și nu există nici un secret SEO care să vă ajute să vă îmbunătățiți clasamentul? Nu e adevărat. Și avem câteva secrete de optimizare pentru dumneavoastră.
Înțelegeți Algoritmul de clasificare Google
Nu este un secret că Google își schimbă în mod constant algoritmul. Acesta nu anunță întotdeauna când se face o schimbare; prin urmare, rămâne un pic de mister. Acesta este în continuare cel mai mare obstacol în calea succesului SEO. Moz are un Istoric al modificărilor algoritmului Google care vă va ajuta să cercetați schimbările. Instrumentul central Google pentru webmasteri este, de asemenea, o referință bună.
Criptarea SSL
O criptare SSL este un instrument mic, dar puternic SEO, care trebuie luat în considerare. Google a introdus-o în 2014, și a crescut de atunci în popularitate. Criptarea SSL – sau “HTTPS” – sporește securitatea site-ului dvs. Web. Este minunat pentru SEO și va păstra datele vizitatorilor în siguranță când aceștia ajung pe site-ul dvs. Luați în considerare activarea unei criptări SSL dacă aveți un site web de eCommerce care cere utilizatorilor să introducă un nume de utilizator, o parolă și informații despre cardul de credit pentru a finaliza o tranzacție. Este posibil ca vizitatorii site-ului dvs. web să nu știe că site-ul dvs. este criptat cu SSL, dar dvs. și motoarele de căutare care accesează datele veți știi. De asemenea, nu este nevoie de mult timp pentru implementare. Tot ce trebuie să faceți este să apelați la furnizorul dvs. de găzduire.
Date structurate
În capul listei secretelor SEO este structura. Aceasta ajută Google să decidă ce rezultate de căutare vor apărea. Aceasta este, de asemenea, denumită „Schema”. O combinație de ratinguri, imagini și locații va îmbunătăți clasarea site-ului dvs. și va spori șansele de a se prezenta peste competitorii săi.
Etichetele titlurilor
Fiecare pagină de pe site-ul dvs. are o etichetă de titlu? Dacă da, aruncați o privire mai atentă. Etichetele de titlu trebuie să fie sub 55 de caractere. Eticheta titlului spune companiei Google și altor motoare de căutare ce conținut se află pe site-ul dvs. Web. Cuvintele cheie ar trebui să corespundă conținutului din pagina web. Cu cât selecția de cuvinte cheie este mai bună, cu atât este mai mare șansa ca site-ul dvs. să apară atunci când cineva caută ceva ce se află deja în conținut. Acesta este unul dintre secretele SEO pe care trebuie să le cunoașteți!
Descrieri meta
Să aruncăm o privire la uneltele SEO de bază pentru Meta descrieri. Similar cu etichetele de titlu, stabilește o așteptare pentru ce informații o persoană va vedea când ajunge pe pagina dvs. Aceasta poate îmbunătăți ratele de clicuri, ceea ce va îmbunătăți și clasarea cuvintelor cheie. O descriere meta nu trebuie să depășească 160 de caractere. Cuvintele ar trebui să fie convingătoare cu un call to action care va atrage vizitatorii să intre site-ul dvs. În locul unuia concurent.
Nu este niciodată prea târziu să vă îmbunătățiți strategia, așa că nu ezitați să utilizați toate aceste secrete SEO!