A devenit evident că anunțurile din rețeaua de căutare Google încep să fie focusate pe audiență mai mult decât pe cuvinte-cheie, iar noile schimbări aduse de Google AdWords recent, au ca scop îmbunătățirea atât a experienței în mediul AdWords, cât și a strategiei de marketing digital.
După campaniile îmbunătățite și anunțurile-text extinse, anul acesta avem modificări de ordin estetic în cadrul interfeței, mai multe funcții de audiență și alte noutăți ce necesită, din nou, puțină concentrare pentru a le învăța aplicabilitaten cadrul evenimentului din mai, Google Marketing Next, s-a pus accent pe ”context”, alături de ”intenția utilizatorului”, ”informații” și ”învățare mecanică”. Astfel, comunitatea de digital marketing a remarcat trecerea de la advertisingul focusat pe cuvinte-cheie la lucrul cu informația contextuală și semantică, având, astfel, ca țintă audiențele și nu clickurile.
Printre cele mai notabile caracteristici noi introduse anul acesta în AdWords, iese în evidență noua interfață ce permite advertiserilor să vizualizeze și administreze campaniile într-un nou mod de acum înainte. Toate caracteristicile noii interfețe, însă, vor fi disponibile utilizatorilor abia în luna decembrie.
O altă noutate interesantă și foarte utilă este targetarea evenimentelor importante din viață în anunțurile YouTube și Gmail, în funcție de comportamentul utilizatorilor. De exemplu, daca un utilizator este în cautarea unui apartament nou și a unor modele de curriculum vitae, poate indica faptul că acesta termină o facultate și există advertiseri ce oferă astfel produse și servicii potrivite acestei etape a vieții. Ei bine, noua opțiune de targetare a evenimentelor importante din viață este acum disponibilă atât în YouTube, cât și pentru reclamele din Gmail.
Dacă au fost include în rețeaua de căutare și audiențele din cadrul pieței și advertiserii pot găsi prospecții care se apropie de finalizarea ciclului de achiziție, cu extensiile de locație pentru anunțurile din YouTube, cresc șansele ca prospecții ce vizualiează filmulețe pe YouTube să intre pe pagina serviciului sau produsului promovat.
O altă noutate este Google Surveys 360, prin care utilizatorii pot crea sondaje de opinie destinate unei anumite audiențe de pe glob pentru a genera rezultate rapid. Advertiserii află, astfel, ce îi determină pe oameni să facă click pe reclamele lor, pentru a observa ce funcționează și ce nu.
Noile reclame pentru paginile mobile se incarcă de 5 ori mai rapid decât cele clasice deși arată identic, iar Google Optimize, integrat în AdWords permite crearea și testarea paginilor de destinație fără să necesite cunoștințe de programare.
Un produs nou introdus este Google Attribution, care înlesnește modelarea atribuțiilor pentru a observa adevăratul impact al campaniilor de digital marketing.
Și rapoartele PageSpeed aduc noutăți, în ceea ce privește timpii de încărcare a paginilor web. Acum există posibilitatea de a vizualiza un raport de utilizare pentru întregul site și a adresa întrebări experților.
Acum, cu Google Assistant, utilizatorii pot face achiziții online direct de pe telefonul lor mobil, folosind comenzi vocale, ceea ce face ca procesul de cumpărare să dureze mult mai puțin. Utilizatorii pot fi alertați în timp real despre numărul de produse existente în stocul advertiserului.
Apreciază:
Apreciază Încarc...
Similare