Ai site si vrei sa-l promovezi? Stiu ca pare usor, dar este nu tocmai ceea ce crezi. Poate esti la inceput de drum sau lucrezi in domeniul acesta de o lunga perioada de timp, ceea ce trebuie sa stii e ca promovarea se face constant pentru ca oamenii sa iti cunoasca brandul, sa stie ce oferi, etc. Odata cu tehnologia care avanseaza cu fiecare minut, online-ul se bazeaza pe vanzari. Daca vrei sa faci ceva in online, trebuie sa platesti, direct sau indirect, depinde.
Promovarea unui site web sau a unei afaceri pe social media sau cum spun specialistii, social media marketing, pare sa fie o metoda simplu de realizat, insa nu e tocmai asa, iar daca crezi ca promovarea pe social media inseamma distribuirea unor fotografii, articole sau texte, treaba nu sta in niciun fel asa. Cei care detin o afacere apeleaza deseori la strategii de durata medie si lunga atunci când țintesc un anumit public prezent în Social Media. Cand vine vorba de promovarea prin intermediul retelelor de socializare trebuie sa ai in vedere urmatorii factori de interes: categoriile de varsta, intervalele orare ale fiecarei zile, anunturile promovate, tipul de informatie cautata, etc.
Am putea vorbi despre social media marketing si sa ne referim doar la principalele retele de socializare pentru ca promovarea pe aceste retele de socializare inca prinde foarte bine si se realizeaza mai usor in comparatie cu celelalte canale de socializare, dar este important sa mentionam mai multe pentru ca tu sa poti alege retelele de socializare potrivite.
Retelele sociale au scopul de a conecta oameni, afaceri, servicii chiar si de la o distanta indepartata. Multitudinea de canale de socializare formeaza un mix de promovare ofertant si la indemana. Retelele de socializare sunt acum cuprinse de “social media marketing“,dar si de optimizarea SEO. Inainte de a da startul unei campanii de promovare este important sa iei in considerare urmatorii factori decisivi pentru succesul afacerii:
Pe social media, continutul vizual de calitate este cel care atrage cei mai multi utilizatori, respectiv potentiali clienti- fotografiile sugestive, infograficele, imaginile editate la un nivel inalt, imaginile personalizate, sunt elementele vizuale considerate a fi cele mai vizualizate de catre utilizatori. Cateva fotografii gandite strategic pot fi un inceput bun de promovare. Conteaza foarte mult si perseverenta. Daca obisnuiesti publicul cu doua postari pe zi, continua sa faci asta zilnic, la nesfarsit, mereu oferind o informatie noua si utila, astfel risti sa iti pierzi urmaritorii.
De asemenea, este important sa ai conturi active pe platformele sociale precum LinkedIn, Pinterest, Twitter, Google+, etc. Cu cat afacerea ta este mai prezenta in mediul online, cu atat te vei dezvolta mai mult si vei atrage mai multi clienti interesati de serviciile pe care le oferi.
Continutul postarilor publicate pe social media este important sa sune social, sa fie ca o discutie importanta intre tine si clientii tai. Postarile tale trebuie sa trezeasca interesul celor carora te adresezi. Nu folosi un limbaj formal, ci unul prietenos. Asadar, incearca sa faci postari unice si remarcabile care sa para venite din partea fanilor, fara ca utilizatorilor sa le treaca prin minte „asta e treaba de marketeri”.