Indiferent de business-ul pe care il ai, unul dintre elementele cheie care duc la succes este promovarea. Exista o multime de variante de promovare, care mai de care mai interesante: Facebook, Google, colaborari cu firme din domeniu, Youtube si evident, promovarea clasica prin reviste si pliante.
In ultima perioada, ideea de promovare pe Tik Tok a prins un contur din ce in ce mai puternic in mediul online, in conditiile in care statisticile afisate de aceasta platforma sunt incredibile:
- are peste 500 de milioane de utilizatori la nivel mondial;
- platforma este disponibila in 155 de tari;
- 66% dintre utilizatori au mai putin de 30 de ani, insa exista suficient de multi utilizatori si peste aceasta varsta;
- in general, utilizatorii Tik Tok petrec aproximativ 50 de minute pe aceasta platforma, conectandu-se de aproximativ 8 ori;
Momentan, aproape 89% dintre afaceri sunt prezente pe Facebook si doar 4% pe Tik Tok, ceea ce inseaamna ca exista o piata incredibil de mare pentru cei care doresc sa atraga atentia celor 500 000 de utilizatori.
Chiar daca Tik Tok nu este o platforma gandita pentru reclama, merita sa fie luata in considerare deoarece este o solutie ieftina si rapida prin care poti atrage foarte multe vizualizari.
Cum se face promovarea pe TikTok in Romania?
Exista 3 variante prin care poti obtine o promovare de buna calitate pe aceasta platforma:
1. Iti creezi un cont de companie, incerci sa gasesti idei cat mai interesante de continut si promovezi continutul video pe care il creezi;
2. Colaborezi cu unul sau cu mai multi influenceri care au deja canale bine dezvoltate, incercand sa iti promovezi produsele intr-un mod cat mai atractiv;
3. Sponsorizezi provocari si challenge-uri, incercand sa obtii o vizibilitate cat mai buna.
Tik Tok este o platforma excelenta pentru cei care doresc sa promoveze produse pentru generatia tanara, de 15-30 de ani. Asta nu inseamna ca nu poate fi o solutie si pentru cei care au produse destinate generatiilor mai batrane. Pe masura ce trece timpul, aceasta platforma castiga din ce in ce mai mult teren si cucereste oameni de toate varstele.
In plus, odata ce este instalat pe telefon acesta devine un mini-studio in propriul telefon, ajutand pe oricine are putina imaginatie sa creeze reclame incredibile.