promovare_maxima_site

Marketing 2019 – tendințe care vor lua amploare în noul an

Debutul unul an este întotdeauna prilej de planificare și sistematizare a strategiei pe care ne dorim să o abordăm, indiferent despre ce domeniu este vorba. În ceea ce privește aria marketingului digital, toți cei care se află „pe acest teren de joacă” se pot documenta cu privire la tendințele care vor lua amploare în anul în curs.

Iar dacă îți dorești să cunoști noile reguli ale jocului sau pur și simplu ești doar interesat de modul în care se conturează și se transformă digitalul, anul 2019 are câteva surprize neașteptate.

Principalele tendințe pe care le poți urmări – Cum se va desfășura
marketingul în 2019 ?

Foarte multe statistici preconizează faptul că, mai mult decât anii trecuți, 2019 va fi anul în care conținutul online va fi comunicat într-o manieră vizuală.

Alte preconizări se referă mai ales la creativitate și importanța conținutului, care trebuie să fie din ce în ce mai creativ, la amploarea pe care o va lua în următoarea perioada inteligența artificială și la modalitățile diverse prin care vor fi făcute reclamele și publicitate, influencer-ii și canalele sociale ale acestora fiind o direcție spre care se îndreaptă tot mai mulți comercianți.

Marketing prin intermediul materialelor video

Consumatorii de digital sunt curioși și avizi de inovație, fapt pentru care presează piața digitală să aducă în mod constant ceva nou. Iar dacă ne referim la un public țintă alcătuit preponderent din tineri, aceștia reacționează cel mai bine la video. Datorită relației pe care tinerii o au cu persoanele digitale cu influență pe rețelele de socializare și alte platformă unde pot vizualiza vlog-uri, companiile și persoanele care oferă produse și servicii trebuie să înceapă să își creeze conținut și prin materiale video și transmisiuni live.

Căutările după imagini și căutările vocale

Nu este 2019 anul în care aceste tendințe sunt implementate, dar în mod sigur, anul acesta va crește și utilizarea acestor funcții performante. Utilizatorii unt deja familiarizați cu asistenții virtuali – Siri (Iphone), Alexa (Amazon), Alice- AIVC (Android), fapt pentru care creșterea utilizării căutărilor vizuale și vocale pot depăși căutarea scrisă, cel puțin pentru anumite categorii de utilizatori.

Rețele de socializare: se mută utilizatorii de pe Facebook pe Instagram?

Twitter nu a avut așa mare succes în rândul utilizatorilor români așa cum are, la ora actuală, în străinătate, însă cu Instagram, lucrurile par să fie diferite. Deși Instagram este popular în România de câțiva ani, în 2019 va crește considerabil numărul de utilizatori.

Cu toate preconizările și statisticile, Facebook va rămâne totuși utilizat deopotrivă de persoanele fizice și juridice, fiind în România o unealtă utilizată pentru produse și servicii diverse: service laptop București, frizerie canină Iași. Facebook reprezintă, pentru un procent mare de persoane, un reper important în alegerea unității hoteliere, a restaurantelor, atunci când sunt alcătuite planurile de vacanță.

Despre roboți care oferă servicii de asistență – utilizarea „chatbots-ilor” va crește

Sunt utili, facil de accesat și asigură o serie de alte avantaje: sunt teribil de responsivi, menținând clienții în procesul de vânzare, îndeplinesc sarcini de marketing prin generarea ofertelor speciale. Adoptarea acestei modalități comode de comunicare cu cei interesați de serviciile și produsele tale reprezintă chiar crearea unei voci, de care clientul trebuie să fie avizat că nu este o persoană reală.

Adoptarea „Inbound Marketing” – marketing prin conținut și în România

Când vine vorba despre marketing digital sau SEO, oriunde ai fi localizat, regulile online-ului trebuie aplicate.

Ce înseamnă „Inbound Marketing”?

Marketingul prin conținut se referă la calitatea conținutului și capacitatea acestuia de a atrage categoriile potrivite de oameni și de a-i transforma, treptat, în clienții companiei administrate.

Tendința pare să acapareze modalitățile costisitoare și nu de puține ori, agasante pentru clienți, de a face reclamă produsului. În contextul acestei piețe digitale, saturate de abundența reclamelor, marketingul prin conținut este ca o gură de aer proaspăt atât pentru clienți, cât și pentru prestatori, furnizori, comercianți și oamenii de publicitate.

Surse cercetare:

https://thecon.ro/tendinte-in-marketing-2019/
https://www.entrepreneur.com/article/324043
https://www.cmo.com/features/articles/2018/12/12/the-5-biggest-marketing-trends-for-2019.html#gs.1w1zcOub
https://valoria.ro/blog/principalele-5-tendinte-ale-anului-2019-in-digital-marketing/
Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.