Oricine are un site web a auzit probabil de optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO). SEO este complex. Asadar, este in regula sa te simti intimidat de acest cuvant pentru ca, sincer, chiar poate fi intimidant. Dar, exista cateva lucruri fundamentale pe care le poti face pentru a imbunatati SEO-ul site-ului tau fara a fi nevoie sa te bazezi pe cineva care are multa experienta in acest domeniu.
O strategie SEO este considerata buna daca, desi nu apari primul intr-o cautare pe Google (sau chiar daca apari primul), listing-ul tau este totusi optimizat, iar oamenii dau click pe site-ul tau. De fapt, este recomandat sa nu pui pret neaparat pe clasarea reala a site-ului tau. Pentru ca, in cele din urma, sa apari primul intr-o cautare pe Google nu inseamna nimic decat daca oamenii doresc sa dea click pe site-ul tau pentru a afla mai multe.
Iata ce pasi poti face pentru o optimizare sitecat mai eficienta. Aceste lucruri te vor ajuta sa te pozitionezi mai sus si sa-i determini pe oameni sa dea click pe link-ul site-ului tau si nu pe cele ale concurentilor tai.
Asigura-te ca site-ul tau poate fi gasit.
Conecteaza-ti site-ul la un instrument gratuit numit Search Console. Acest instrument te ajuta sa te asiguri ca site-ul tau este conectat la Google si, de asemenea, te ajuta sa monitorizezi cum te descurci in cautarile Google. Cel mai mare motor de cautare in acest moment este Google. Google si alte motoare de cautare majore sunt optimizate pentru a gasi site-uri noi, dar nu este niciodata garantat. Prin urmare, este important sa faci acesti pasi suplimentari pentru a te asigura ca faci tot ce poti pentru SEO.
Cuvintele cheie focus te ajuta sa descrii despre ce este vorba in continutul site-ului tau. Ce expresie poti folosi pentru a descrie pagina ta? Foloseste-o in titlul paginii si adauga cateva dintre cuvintele cheie in subtitlurile paginii. Este important sa nu le folosesti excesiv, dar folosirea lor ofera motorului de cautare si persoanelor care cauta o previzualizare despre ce este vorba in acea pagina.
Optimizeaza-ti titlurile fiecarei pagini.
Asigura-te ca toate paginile site-ului tau au titluri unice care se potrivesc cu ceea ce este pe paginile respective. Asadar ai grija sa nu existe niciodata acelasi titlu de doua ori pe aceeasi pagina. Intreaba-te ce cauta oamenii cel mai mult pe Google. Apoi, utilizeaza acele cuvinte cheie care iti vin in minte, in titlu.
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare posibilă. Informațiile cookie sunt stocate în browserul dvs. și efectuează funcții cum ar fi recunoașterea dvs. atunci când vă întoarceți pe site-ul nostru și ajutând echipa noastră să înțeleagă ce secțiuni ale site-ului le găsiți cele mai interesante și mai utile.
Puteți ajusta toate setările cookie-urilor navigând în filele din stânga.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-ul strict necesar trebuie să fie activat în orice moment, astfel încât să putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivați acest modul cookie, nu vă vom putea salva preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitați acest site, va trebui să activați sau să dezactivați cookie-urile din nou.
Cookie-urile terță parte
Acest site utilizează Google Analytics pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori pe site și cele mai populare pagini.
Păstrarea acestui modul cookie ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru web.
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!