Google Remarketing – Dimensiuni Bannere Reclame

Publicitate online. SEO. Promovare Seo. Creare site web. Optimizare Site

Google Remarketing – Dimensiuni Bannere Reclame

26/02/2016 AdWords Blog 0

Anunțurile trebuie să utilizeze întregul spațiu al dimensiunii anunțului selectat, nu pot să apară într-o parte sau cu susul în jos, nu poate fi segmentată sau să pară că sunt mai mult e anunțuri. Imaginile anunț trebuie să fie clare, ușor de recunoscut și cu text lizibil (fără imagini neclare). Anunțurile de tip imagine și conținutul acestora trebuie să fie “în condiții de siguranță” pentru utilizatori.

Toate bannerele pentru reclame Google Remarketing trebuie sa aiba maxima 150k.

Banerele pot fi: JPEG, JPG, PNG & GIF

Dimensiuni recomandate pentru bannere reclame Google Remarketing.

DIMENSIUNE DENUMIRE
300×250 Cea mai populara
728×90 Pe locul 2
160×600 Destul de popular
320 × 50 si 320×100 Pentru platformele mobile
300×600 Creste in popularitate
468 x 80 Pentru siteuri cu design mai vechi

dimensiuni-google-remarketing

Toate dimensiunile de bannere pentru reclamele Google Remarketing.

DIMENSIUNE DENUMIRE
320 × 50 Mobile leaderboard
320 x 100 Large mobile banner
468 × 60 Banner
728 × 90 Leaderboard
250 × 250 Square
200 × 200 Small square
336 × 280 Large rectangle
300 × 250 Inline rectangle
120 × 600 Skyscraper
160 × 600 Wide skyscraper
300 × 600 Half-page ad
970 × 90 Large leaderboard
240 × 400 Vertical rectangle
970 x 250 Billboard
300 x 1050 Portrait

Partajează

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.