Anunțurile trebuie să utilizeze întregul spațiu al dimensiunii anunțului selectat, nu pot să apară într-o parte sau cu susul în jos, nu poate fi segmentată sau să pară că sunt mai mult e anunțuri. Imaginile anunț trebuie să fie clare, ușor de recunoscut și cu text lizibil (fără imagini neclare). Anunțurile de tip imagine și conținutul acestora trebuie să fie “în condiții de siguranță” pentru utilizatori.
Toate bannerele pentru reclame Google Remarketing trebuie sa aiba maxima 150k.
Banerele pot fi: JPEG, JPG, PNG & GIF
Dimensiuni recomandate pentru bannere reclame Google Remarketing.
DIMENSIUNE |
DENUMIRE |
300×250 |
Cea mai populara |
728×90 |
Pe locul 2 |
160×600 |
Destul de popular |
320 × 50 si 320×100 |
Pentru platformele mobile |
300×600 |
Creste in popularitate |
468 x 80 |
Pentru siteuri cu design mai vechi |

Toate dimensiunile de bannere pentru reclamele Google Remarketing.
DIMENSIUNE |
DENUMIRE |
320 × 50 |
Mobile leaderboard |
320 x 100 |
Large mobile banner |
468 × 60 |
Banner |
728 × 90 |
Leaderboard |
250 × 250 |
Square |
200 × 200 |
Small square |
336 × 280 |
Large rectangle |
300 × 250 |
Inline rectangle |
120 × 600 |
Skyscraper |
160 × 600 |
Wide skyscraper |
300 × 600 |
Half-page ad |
970 × 90 |
Large leaderboard |
240 × 400 |
Vertical rectangle |
970 x 250 |
Billboard |
300 x 1050 |
Portrait |