Google a anuntat de curand ca, incepand cu luna septembrie, agentii de publicitate AdWords nu vor mai putea folosi cuvinte cheie cu potrivire exacta.
Pentru agenții de publicitate non Adwords, potrivirea exacta a fost intotdeauna temelia unui cont mare, bine optimizat. A fost singurul tip de potrivire prin care care ni s-a permis sa specificam exact pentru ce cuvant cheie am vrut sa apara un anunt, cu o anumita suma licitata pentru acel cuvant cheie, prin urmare, puteam licita separat forme de plural, greseli ortografice si asa mai departe.
Aspecte Pozitive:
Intentia Google este clara, 95% + din advertiseri, cel mai probabil isi administreaza singuri campanii mici pentru afacerile lor, si este puțin probabil ca marketingul online sa fie domeniul lor de “expertiza”. Un argument puternic este acela ca aceste agenții de publicitate pot obtine mai mult trafic la un nivel de calitate scazut, din aceste modificari, de exemplu:
• Coafor in Bucuresti
• Frizerie in Bucuresti
• Coafura in bucuresti
• Bucuresti Coafor
• Bucuresti Coafur *
* Greseala intentionata
Din septembrie acestea ar putea fi toate luate ca si cuvinte apropiate de un singur cuvant cheie din contul dvs. AdWords, acest lucru va duce la mai mult trafic, care este probabil sa fie relevant pentru afacerea dvs. de mici dimensiuni.
Aspecte Negative:
Daca ati petrecut timp si efort deja, pentru optimizarea contul dvs. AdWords pentru a include toate variantele posibile de care sunteti interesat, si ati stabilit preturile pentru fiecare dintre ele, din septembrie vor deveni irelevante si combinatia de cuvinte cheie / anunt cu cel mai mare scor de calitate / scorul anuntului pentru interogarea de cautare va fi declansat, indiferent daca le-ati ales pentru a avea o combinație specifica pentru o expresie cheie.
Acest lucru va avea un impact negativ pentru agentii de publicitate care au diferite strategii de licitare si copii de anunturi pentru termeni de cautare la plural, care poate au avut o rata de conversie mica, dar valoarea adaugata in cos mai mare.
Ce Trebuie Sa Urmariti:
Exista o multime de potentiali termeni care vor intra in cautarile pe o anumita expresie (pot fi termeni la plural, cu sens unic, etc.), astfel ca veti avea un CTR (rata de click) mult mai mica si un imact negativ asupra scorului Dvs. de calitate, ceea ce va duce la cresterea pretului de licitare. Trebuie sa monitorizati cuvintele cheie si sa adaugati cuvinte cheie negative irelevante.
Exemple:
• Maine / Maini
• Tractor / Tractari
Pentru a ilustra mai bine, daca cineva caută “servicii tractoare”, sau “servicii tractare” Google va va afisa pentru amandoua expresiile, desi afacerea Dvs. este de “servicii tractare”.
Si exemplele pot continua!
Ce se poate face?
Cel mai rapid luati lista cuvintelor cheie, ganditi-va ce cuvinte cheie pot deriva din expresiile Dvs. si adaugati-le pe cele irelevante la cuvinte negative!
Sursa Articol: Inside AdWords
Apreciază:
Apreciază Încarc...
Similare