Daca esti utilizator nou al platformei Google AdWords, nu vei realize diferenta dintr-un management bun al unei campanii Google AdWords si una slaba. Astfel ca, o campanie buna poate genera trafic de calitate si va creste rata de conversie la un cost mic pe click. Toate site-urile de comert online sunt diferite, astfel ca trebuie experimentat si optimizat pana se gaseste formula castigatoare, apoi vei incepe sa ai profit. Sa stii ce NU trebuie sa faci cu AdWords este la fel de important, ca si stii ce trebuie sa faci. Aici voi prezenta cateva din cele mai intalnite greseli pe care le fac persoanele care utilizeaza Google AdWors. Asigura-te ca nu faci si tu aceleasi greseli!
1.Reclame directionand catre pagina principala a unui site
Directionarea clientilor catre pagina principala este o practica neadecvata; este mult mai important sa directionezi clientii catre o pagina relevanta, bazata pe cautarea lor.
Aterizarea clientilor pe pagina principala va conduce la un timp redus de navigare a siteului, ceea ce va duce la o rata de iesire dupa prima pagina mare; aterizarea pe o pagina adresata exclusiv cautarii clientilor va creste satisfactia vizitatorilor si interesul pentru site-ul tau.
De exemplu, daca un client cauta “rochii negre” si tu il duci catre prima pagina unde ai rochii de toate culorile, mai putin negre, acesta isi va pierde rapid interesul, comparativ cu aterizarea pe o pagina exclusiv cu rochii negre.
2.Nefolosirea cuvintelor negative
Folosirea cuvintelor negative creaza o “bariera”, astfel ca anunturile tale nu vor aparea pentru cautari irelevante.
De exemplu, daca vinzi servicii de “kinetoterapie”, exista posibilitatea sa fie cautata “facultatea de kinetoterapie” sau “cursuri de kinetoterapie”, astfel ca trebuie adaugate aceste cuvinte cheie la negative.
3.Folosirea gresita a tipurilor de potrivire
Noi nu recomandam folosirea cuvintelor/expresiilor in potrivire ampla, deoarece acestea vor genera costuri mari si vor afisa reclama ta pentru multe cautari irelevante.
Se recomanda folosirea cuvintelor in potrivire de expresie, potrivire exacta- va fi scoasa din septembrie, vezi articol– sau utilizarea modificatorului de potrivire ampla; acestea vor aduce mai putine afisari, dar mult mai relevante.
4.Fara experimente
Este ilogic sa faci acelasi lucru si sa te astepti la rezultate diferite! Experimenteaza diferite anunturi, diferite cuvinte cheie si expresii, diferite potriviri, pana cand vei ajunge la “reteta ideala”.
De exemplu, folosirea unui anunt de tipul “Serviciul X si Cadou”poate avea rezultatea mai slabe decat “Serviciul X+Cadou”.
Asigura-te ca ai cel putin doua cuvinte cand lansezi un grup de anunturi, astfel ca acestea iti vor aduce si alte cuvinte relevante, precum si cuvinte ce vor fi adaugate la negative.
5.Lipsa de intretinere campanie AdWords
Campaniile AdWords trebuie tratate ca o munca in progres, monitorizate constant si optimizate, astfel ca vei putea obtine rezultate eficiente la costuri reduse. Campaniile AdWords trebuie monitorizate, pentru ajustarea sumelor licitate, ajustarea bugetelor, modificarea cuvintelor si a anunturilor, etc. Este inefficient sa creezi o campanie pe care sa o lasi sa ruleze “de capul sau”.
Eliminand aceste 5 practici ineficiente, cu siguranta veti creste rata de succes a campaniei AdWords.
Daca nu va descurcati, apelati cu incredere la specialistii Maxim Promotion!
Apreciază:
Apreciază Încarc...
Similare
3 thoughts on “Google AdWords: 5 Cele Mai Intalnite Greseli”