Vești bune pentru comercianții online! Se pare ca Facebook a scos, în sfârșit, regula 20%, ceea ce inlesnește crearea de reclame pentru toți comercianții care se bazează și pe rețeaua de socializare. De acum putem crea reclame cu text mult, fără să ne mai temem că vor fi respinse.
Recap: regula 20% a fost adăugată acum câțiva ani ca să asigure calitatea experienței utilizatorilor, precum și a afișării timeline-urilor. Acest lucru a funcționat foarte bine atât timp cât afacerile nu au mai folosit pentru promovare imagini cu prea mult text în ele, fiind astfel forțate să devină mai creative.
Pe de altă parte, însă, regula a fost un coșmar pentru comercianții din social media, cărora le-au fost refuzate reclamele pentru simplul fapt că acestea conțineau prea mult text. Astfel, multe brand-uri au renunțat să își mai promoveze imaginea pe Facebook, iar motivul este evident – propriul logo era format doar din text. Era clar că lucrurile trebuiau, dacă nu schimbate, atunci cel puțin ajustate.
Acum că lucrurile s-au schimbat, oricine poate folosi reclame conținând text, dar va fi atenționat de interfață în cazul în care numărul de caractere depășește limita pentru a avea succes rețea. Cu alte cuvinte, Facebook te anunță că, dacă reclama afișează prea mult text, va avea mai puțin succes dar, cu toate astea, Facebook, într-un fel, tot te penalizează dacă reclama ta conține peste 20% text. Ceea ce este acum posibil, este un pic nesigur.
La momentul de față, Facebook testează noul format acceptat pentru reclame pentru a stabili gradul de impact atât asupra utilizatorilor rețelei, precum și asupra comercianților. Scopul este de a crea cea mai bună experiență pentru utilizatori și comercianți deopotrivă.