Blockchainul este cea mai titrata tehnologie moderna din ultimii ani si are toate premisele sa schimbe lumea. Cu totii am fost martori la cresterea spectaculoasa a unor criptomonede bazate pe blockchain, insa aceasta tehnologie nu este doar un motor financiar. Ideea de blockchain poate sa produca schimbari majore in foarte multe domenii, inclusiv in digital advertising.
Este o tehnologie prin care orice actiune facuta de un utilizator este inregistrata pe multiple calculatoare din intreaga lume. Practic, nimic nu este centralizat, toate datele fiind pastrate de utilizatori. Acest lucru duce transparenta in online la un alt nivel si reuseste sa deschida o multime de oportunitati.
Exista multe variante:
De asemenea, prin blockchain se poate manageria continutul, se pot automatiza reclamele si se pot face o multime de alte lucruri. Tehnologia este atat de evoluata, incat companii uriase precum IBM, Amazon, Microsoft, Sap sau Oracle o folosesc de ceva vreme.
Foarte multi oameni se tem de nou si de multe ori este justificat. Totusi, Blockchainul nu poate sa faca altceva decat sa imbunatateasca toata ideea de marketing. Atata vreme cat cei care detin site-uri sau afaceri ofera continut de calitate, au doar de castigat de pe urma acestei tehnologii.
Atata vreme cat calitatea este indoielnica iar scopul celor care fac business-uri nu este unul tocmai bun, sunt sanse mari ca unele afaceri sa dispara de pe piata.
Cat de multa incredere poti avea in blockchain, dat fiind faptul ca monedele virtuale au avut o scadere impresionanta in ultimul an?
Incredere deplina. Valoarea monedelor virtuale a scazut din cauza faptului ca ajunsese sa creasca foarte mult in mod nejustificat. Practic, s-a ajuns la o stabilizare a pietei. Instrumentul virtual de plata insa, este unul dintre cele mai bune iar acest lucru se va putea spune si despre instrumentele de promovare care vor folosi blockchain.