Cum să optimizați căutarea vocală

Publicitate online. SEO. Promovare Seo. Creare site web. Optimizare Site

Cum să optimizați căutarea vocală

31/07/2019 Blog Google SEO 0
analytics

Google susține că 50% din căutări vor fi efectuate utilizând căutarea vocală până în 2020. Sunteți pregătiți pentru această schimbare seismică în SEO? Ca proprietar de afaceri sau web site obiectivul dvs. principal este de a permite clienților potențial interesați să vă găsească și să cumpere produsele sau serviciile dvs. Dacă consumatorii folosesc tot mai mult căutarea vocală pentru a obține informații, optimizarea site-ului dvs. este necesară. Prin punerea în aplicare a celor mai recente strategii de marketing digital, puteți rămâne în fața competiției și veți avea avantajul pentru primul pasager.

CE ESTE CĂUTAREA VOCALĂ?

 Căutările vocale sunt modalitatea prin care utilizatorii folosesc vocea printr-un dispozitiv, de obicei un telefon sau un asistent digital, pentru a face o căutare prin intermediul unui motor de căutare sau al unui asistent digital. Statisticile de creștere a căutărilor vocale au explodat prin introducerea unor dispozitive smart, cum ar fi: Echo-ul Amazon, Google Home și noul HomePod de la Apple. Aceste dispozitive s-au dovedit a fi extrem de populare, ceea ce înseamnă că voice  serch-ul nu mai este doar o specificație de lux pe care o utilizați de câteva ori când primiți un nou telefon și apoi uitați.

Imagini pentru voice search

Cum să optimizați site-ul dvs. pentru căutarea vocală?

 Este clar din citirea recomandărilor de căutare ale Google privind căutarea vocală că acestea doresc rezultate ce sunt scurte și la obiect. Conținutul ușor de citit și de înțeles are o performanță mai bună în căutarea vocală.

Bazele SEO intră în joc, inclusiv:

  • Autoritatea domeniului/Trust
  • Vitesq site-ului web

Haideți să aruncăm o privire la ce trebuie să faceți pentru a vă asigura că site-ul dvs. este optimizat.

 Începeți prin cercetarea cuvintelor cheie

 Căutarea folosind mai degrabă vocea decât textul, înseamnă că lungimea cuvântului cheie crește datorită naturii modului în care vorbim.

Creați o pagină de întrebări frecvente

Această pagină de întrebări frecvente vă permite să obțineți mai multe cuvinte cheie cu privire la conținutul dvs.. Întrebați-vă: “Ce întrebări sunt frecvent solicitate în ceea ce privește afacerea, produsele sau serviciile mele?”.

Optimizarea pentru căutări vocale mobile

 Știm deja că peste jumătate din căutari provin de pe dispozitive mobile, iar Google a constatat că 20% din căutările mobile sunt căutări vocale. Aceste numere vor crește, astfel încât optimizarea mobilă solidă este de o importanță majoră pentru integrarea căutării vocale. Există câteva elemente de bază pe care trebuie să vă asigurați că atingeți pentru a obține o optimizare bună pentru mobil.

Focusați-vă pe conținutul local

 Căutarile locale sunt de trei ori mai mari pe dispozitivele mobile decât desktopurile standard. Asigurați-vă că site-ul dvs. are un design mobile friendly.

Crearea unui plan de acțiune

 Căutarea vocală explodează, trebuie să fii gata să o îmbrățișezi. Dispozitivele de căutare vocală sunt acum la prețuri rezonabile și disponibile pe o multitudine de platforme. Este doar o chestiune de timp până când acestea sunt la fel de răspândite ca și cuptoarele cu microundele în gospodăriile din întreaga lume. Acest lucru va influența în cele din urmă schimbările majore în lingvistica de căutare.

 În calitate de proprietar al unei companii locale, trebuie să vă adaptați conținutul actual și viitor la o abordare mai modernă de căutare vocală. Dacă aveți deja clasamente bune, acest lucru nu va fi dificil.

  Evaluați cuvintele cheie care atrag vizitatori pe site-ul dvs. și transformați-le în întrebări. Aceste întrebări vor forma apoi baza pentru cuvintele cheie care sunt relevante pentru căutarea vocală. Începeți cu o evaluare detaliată a site-ului dvs. existent și a conținutului acestuia. Creați un conținut nou, în special o pagină de întrebări frecvente, pentru a vă ajuta să capturați cuvintele cheie. Căutarea vocală este, fără îndoială, cea mai logică tranziție SEO pentru toate site urile.

Partajează

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.