ethnic young woman using laptop while having tasty beverage in modern street cafe

Cum sa faci o promovare eficienta pentru un magazin online

Daca ai o afacere infloritoare offline, inseamna ca nu esti strain de marketing. Cu toate acestea, strategiile pentru a conduce traficul catre magazinul tau online pot fi mult diferite de cele traditionale.

Cu magazinul tau online, vei putea ajunge la mai multi potentiali clienti ca oricand – si vei avea un control complet asupra experientei lor de cumparaturi.

In randurile ce urmeaza, vom trece in revista cateva modalitati de promovare online eficienta, in asa fel incat sa ai succes cu afacerea ta si pe internet. Ne vom axa atat pe modul de a directiona traficul catre site-ul tau web, cat si la modul de integrare a marketingului intre magazinul tau online si compania ta offline pentru a profita la maxim de toate parghiile de care dispui.

Utilizeaza (si continua sa o cresti) lista ta de e-mailuri.

Pentru orice fel de magazin online (fie ca este de produse cosmetice, materiale de constructii, covoare, etc.) este nevoie de o strategie puternica de marketing prin e-mail. Colecteaza cat mai multe adrese de e-mail – clienti, potential clienti, persoane interesate de evenimentele companiei tale, etc. Apoi, creeaza o campanie de promovare a produselor / serviciilor firmei tale si lanseaz-o pe un e-mail pe care sa il trimiti la toti acei oameni pe care ii ai in lista, comunicandu-le ca pot vizita magazinul tau online.

E-mailul este unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing online, asadar asigura-te ca vei continua sa colectezi cat mai multe adrese. Pentru a avea mai mult succes, poti utiliza casete pop-up pentru a solicita utilizatorilor sa-si introduca adresele de e-mail in schimul unei mici promotii, cum ar fi o reducere de 15% la prima achizitie sau livrare gratuita.

working macbook computer keyboard
Photo by Negative Space on Pexels.com

Optimizeaza-ti site-ul pe motoarele de cautare.

Optimizarea site-ul pe motoarele de cautare (SEO) cuprinde mai multe elemente, asadar este o treaba destul de complexa. Iata cateva lucruri de care sa tii cont daca abia incepi:

  • Pune-te in mintea clientului tau – cum vorbeste acesta despre produsele tale si ce isi doreste sa stie?
  • Acorda atentie continutului de pe paginile site-ului. Continutul de pe pagina se refera la titluri si descrieri ale produselor, imagini, informatii esentiale, etc. Vei dori sa te asiguri ca acest continut foloseste in mod natural limbajul pe care il pot folosi clientii tau atunci cand cauta produse conexe si, mai ales, ca raspunde la intrebarile lor.
  • Metaetichetele sunt importante. Acestea sunt fragmente scurte de text care nu fac altceva decat sa descrie o pagina web. Stau in umbra, adica nu apar realmente pe o pagina, insa sunt plasate in codul HTML al paginii, in asa fel incat motoarele de cautare sa le poata vedea si sa adune date despre ceea ce se gaseste pe pagina ta.

Creeaza content interesant si util.

Crearea de continut de calitate pentru persoanele care doresc sa cumpere produsele tale reprezinta o modalitate excelenta de a aduce trafic pe site-ul tau si de a furniza informatii utile care sa iti pozitioneze brandul ca o voce importanta pe nisa ta. Retine, insa, ca trebuie sa livrezi continut in mod constant si frecvent pentru a avea parte de rezultatele dorite.

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.