call-tracking-analytics

Cum poti utiliza call tracking analytics pentru a atrage clienti?

Analytics este o unealta extraordinara utilizata de afacerile care doresc sa transforme parerile publicului intr-o adevarata oportunitate pentru clientii actuali sau pentru potentialii clienti. De fapt, acesta joaca un rol esential in formarea unei noi clientele, precum si in marirea sau pastrarea clientelei actuale. Acest lucru se realizeaza in special prin imbunatatirea relatiei cu clientii.

call-tracking-analytics

Rolul Analytics in retinerea clientilor

Analytics iti sustine afacerea in identificarea clientilor potriviti dar si a celor care dauneaza prosperitatii afacerii. Una din cele mai bune metode ce impulsioneaza dezvoltarea unei afaceri este asocierea cu clientela potrivita.

Clientii potriviti sunt cei care pot fi satisfacuti fara a cheltui sume exorbitante. Prin utilizarea metaforei “ semnalul si zgomotul”, cei mai buni clienti (in ceea ce priveste valoarea lor) sunt cei care transmit un semnal puternic cu un nivel minim de zgomot.

Analytics ofera o perspectiva ampla asupra comportamentului clientilor ajutand in identificarea celor mai potriviti clienti pentru afacerea ta. Astfel poti descoperi noi modalitati de a le rasplati si creste loialitatea. In aceasta maniera se pot optimiza in mod proactiv deciziile de marketing si se poate imbunatati experienta clientilor.

Analytics ofera afacerii tale un aliat puternic in explorarea datelor importante (integrarea si consolidarea surselor de date separate) chiar si atunci cand datele sunt variate, rapide si intr-un volum foarte mare.

Astfel, poti obtine rezultate corecte ce te pot ajuta in timp real la identificarea nevoilor clientilor si in acelasi timp iti pot da sansa de a gasi o solutie potrivita.

Analytics ofera date importante care pot creste posibilitatea mentinerii relatiei cu clientii. Pe langa asta, te ajuta sa determini factorii care ii impulsioneaza pe clienti sa aleaga un produs oferit de o alta companie. Asta te va ajuta sa imbunatatesti rata de raspuns a clientilor si loialitatea lor, fata de brandul tau.
Cu Analytics poti converti eficient volume mari de date furnizate de tranzactiile de afaceri in perspective viabile care iti pot permite sa dezvolti oferte mai bune pentru clienti. In aceasta situatie cea mai buna solutie este sa atragi, cresti si cultivi relatiile cu actualii clienti.

Analytics poate fi utilizat in procesul de analiza a datelor de vanzare, permitandu-ti sa prevezi fluxul de vanzari. In acest context poti reduce intr-o maniera eficienta riscurile pentru afacerea ta; riscuri care pot duce la rezultate negative.

De asemenea, poti foarte usor sa sincronizezi programele de productie cu resursele umane pentru a asigura ca acestea corespund cu cererea clientilor.

Analytics este o unealta esentiala in analiza si coordonarea datelor, si iti poate permite sa identifici riscurile asociate clientilor tai. Posibilitatea de a identifica acei clienti care reprezinta un risc pentru afacerea ta iti ofera sansa de a-i convinge ca tu esti raspunsul potrivit pentru nevoile lor.

call-tracking-analytics

Avantajele folosirii Call Analytics

Afacerile care se bazeaza pe inregistrarea sau urmarirea apelurilor pot beneficia de acest tip de analytics in scopul de a merge si mai departe decat traditionalele centre de contact de larg consum. Aceste afaceri pot castiga prin implementarea Analytics adoptand pasii urmatori:

1) Aplicarea procedeului de Analytics prin telefon ofera afacerilor oportunitatea de a analiza comportamentul sau dorintele clientilor, in scopul de a le sprijini obiectivele de marketing, precum si dezvoltarea sau imbunatatirea produsului.

2) Call Analytics combina analiza telefoanelor clientilor cu datele nestructurate obtinute prin intermediul mediului online. Aceste date pot ajuta afacerea sa castige mai multe perspective viabile din partea clientilor.

3) Folosind Call Analytics poti preconiza mai usor subiecte interesante care pot fi de folos clientilor tai. De asemenea poti folosi aceste subiecte pentru a estima volumul apelurilor. De fapt vei fi capabil sa stabilesti datele potrivite pentru centrul de contact al clientilor pentru a te asigura ca toti cumparatorii sunt serviti intr-o maniera rapida si eficienta.

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.