Ce trebuie sa ii ceri companiei de SEO atunci cand iti face un audit?

Publicitate online. SEO. Promovare Seo. Creare site web. Optimizare Site

Ce trebuie sa ii ceri companiei de SEO atunci cand iti face un audit?

21/02/2020 Audit SEO SEO 0
seo

Auditul SEO este un instrument de marketing esential intr-o campanie corecta de optimizare. Fara un audit bine facut, sansele de reusita ale campaniei scad iar costurile campaniei cresc in mod considerabil.

Ce este auditul SEO si care este scopul lui?

Auditul SEO este o analiza atenta a site-ului pentru care se doreste optimizarea, cu scopul de a se descoperi principalele probleme si de a se gasi solutii.

In principiu, atunci cand se face un audit se cauta o imagine de ansamblu asupra site-ului, in asa fel incat sa se descopere cele mai bune instrumente ce urmeaza a fi folosite.

Auditul SEO nu este o actiune ce se face doar la inceputul unei campanii, ci si pe parcursul acesteia.

Din ce este compus un audit SEO?

De regula, auditul este destul de complex. Acesta contine atat informatii tehnice cat si informatii de continut si trebuie sa bifeze cateva elemente esentiale. Atunci cand incepi colaborarea cu o firma noua de SEO trebuie sa ii ceri urmatoarele lucruri:

1. Audit on-site. Reprezentantii companiei cu care colaborezi trebuie sa verifice o multime de elemente ale site-ului, care pot avea un efect puternic asupra vitezei si calitatii site-ului. Trebuie sa fie verificata arhitectura website-ului, structura URL-urilor, cuvintele cheie cu o relevanta foarte mare si cuvintele pentru care site-ul este deja indexat, erorile, calitatea continutului, prezenta meta tag-urilor, a titlurilor si subtitlurilor, prezenta linkurilor interne, prezenta imaginilor si calitatea lor, viteza de incarcare, capacitatea site-ului de a se optimiza pentru mobil si o multime de alte lucruri marunte care pot contribui la o buna optimizare.

seo

2. Audit off-site. Nu doar site-ul conteaza, ci si modul in care acesta este vazut in exterior. Un audit corect prezinta autoritatea domeniului si a paginii, relevanta backlinkurilor care vin catre acestea, diversitatea linkurilor, ritmul in care au fost adaugate linkurile si eventualele penalizari. De asemenea, printr-un audit off-site se analizeaza si site-urile concurente, pentru a se descoperi elementele bune ce pot fi preluate si elementele ce nu sunt acoperite de acestea.

De foarte multe ori, intreaga campanie SEO se bazeaza pe un audit atent. Tocmai din acest motiv, in momentul in care incepi o noua colaborare cu o firma de SEO este bine sa ceri un audit cat mai complet si sa te asiguri ca toate elementele amintite mai sus sunt prezente.

Partajează

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.