Advertorialele reprezinta unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare online. Acestea sunt eficiente atat pentru optimizarea site-ului in motoarele de cautare, cat si pentru promovarea directa.
Nu orice campanie de advertoriale este buna, insa. Atunci cand alegi sa iti promovezi site-ul printr-o campanie de acest fel este bine sa ai in vedere o serie de lucruri care pot contribui la un ROI foarte bun.
În primul rand, publica advertoriale pe site-uri de calitate, cu autoritate cat mai buna, cu vizitatori si cu vechime mare. Site-urile pe care publici sunt o adevarata carte de vizita, contribuind la imaginea finala a site-ului pe care il promovezi.
Mai important decât site-ul pe care publici este continutul pe care il publici. Foarte multi dintre cei care cumpara campanii de advertoriale fac marea greseala de a se multumi cu linkurile primite, fara a se focusa pe un continut de calitate.
Continutul foarte bun, indiferent de site-ul pe care este publicat, poate avea un impact urias asupra intregii campanii. Indiferent ca scrii in regim propriu articolele sau platesti un profesionist sa o faca, textul trebuie sa respecte urmatoarele reguli: