Advertorialele reprezinta unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare online. Acestea sunt eficiente atat pentru optimizarea site-ului in motoarele de cautare, cat si pentru promovarea directa.
Nu orice campanie de advertoriale este buna, insa. Atunci cand alegi sa iti promovezi site-ul printr-o campanie de acest fel este bine sa ai in vedere o serie de lucruri care pot contribui la un ROI foarte bun.
Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand cumperi advertoriale?
1. Alege site-uri de calitate
În primul rand, publica advertoriale pe site-uri de calitate, cu autoritate cat mai buna, cu vizitatori si cu vechime mare. Site-urile pe care publici sunt o adevarata carte de vizita, contribuind la imaginea finala a site-ului pe care il promovezi.
2. Realizeaza un continut foarte bun!
Mai important decât site-ul pe care publici este continutul pe care il publici. Foarte multi dintre cei care cumpara campanii de advertoriale fac marea greseala de a se multumi cu linkurile primite, fara a se focusa pe un continut de calitate.
Continutul foarte bun, indiferent de site-ul pe care este publicat, poate avea un impact urias asupra intregii campanii. Indiferent ca scrii in regim propriu articolele sau platesti un profesionist sa o faca, textul trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
- Sa fie gandit pentru cititor, in asa fel incat sa fie usor de citit;
- Sa nu aiba greseli gramaticale si sa fie cat mai ingrijit redactat;
- Sa se incadreze in stilul publicatiei in care apare. Este o mare greseala sa publici un articol destinat domeniului sanatatii intr-un site despre masini;
- Sa tina cont de publicul tinta. Exprimarea trebuie sa tina cont de publicul caruia ii este destinat articolul;
- Sa aiba o lungime potrivita scopului. Articolele lungi sunt cele mai potrivite. Nu trebuie sa scrii un articol lung doar de dragul de a-l scrie, ci trebuie sa introduci in el informatii relevante;
- Sa fie bine optimizat. Articolele trebuie sa contina meta descriere, poze optimizate si o structura optima, cu H1, H2, bullet points si linkuri interne;
- Sa aiba un titlu reprezentativ. La fel de mult ca si continutul conteaza titlul. Alege un titlu care sa contina cuvintele cheie vizate si fa-l cat mai atractiv. De regula, un titlu bun este cel care starneste curiozitatea cititorilor.