call-tracking-analytics

Ce trebuie sa ai in vedere pentru a avea o campanie de advertoriale SEO cat mai eficienta?

Advertorialele reprezinta unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare online. Acestea sunt eficiente atat pentru optimizarea site-ului in motoarele de cautare, cat si pentru promovarea directa.

Nu orice campanie de advertoriale este buna, insa. Atunci cand alegi sa iti promovezi site-ul printr-o campanie de acest fel este bine sa ai in vedere o serie de lucruri care pot contribui la un ROI foarte bun.

Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand cumperi advertoriale?

1. Alege site-uri de calitate

În primul rand, publica advertoriale pe site-uri de calitate, cu autoritate cat mai buna, cu vizitatori si cu vechime mare. Site-urile pe care publici sunt o adevarata carte de vizita, contribuind la imaginea finala a site-ului pe care il promovezi.

2. Realizeaza un continut foarte bun!

Mai important decât site-ul pe care publici este continutul pe care il publici. Foarte multi dintre cei care cumpara campanii de advertoriale fac marea greseala de a se multumi cu linkurile primite, fara a se focusa pe un continut de calitate.

Laptop, Birou, Mână, Scris, Afaceri, Document, Contract

Continutul foarte bun, indiferent de site-ul pe care este publicat, poate avea un impact urias asupra intregii campanii. Indiferent ca scrii in regim propriu articolele sau platesti un profesionist sa o faca,  textul trebuie sa respecte urmatoarele reguli:

  • Sa fie gandit pentru cititor, in asa fel incat sa fie usor de citit;
  • Sa nu aiba greseli gramaticale si sa fie cat mai ingrijit redactat;
  • Sa se incadreze in stilul publicatiei in care apare. Este o mare greseala sa publici un articol destinat domeniului sanatatii intr-un site despre masini;
  • Sa tina cont de publicul tinta. Exprimarea trebuie sa tina cont de publicul caruia ii este destinat articolul;
  • Sa aiba o lungime potrivita scopului. Articolele lungi sunt cele mai potrivite. Nu trebuie sa scrii un articol lung doar de dragul de a-l scrie, ci trebuie sa introduci in el informatii relevante;
  • Sa fie bine optimizat. Articolele trebuie sa contina meta descriere, poze optimizate si o structura optima, cu H1, H2, bullet points si linkuri interne;
  • Sa aiba un titlu reprezentativ. La fel de mult ca si continutul conteaza titlul. Alege un titlu care sa contina cuvintele cheie vizate si fa-l cat mai atractiv. De regula, un titlu bun este cel care starneste curiozitatea cititorilor.
Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.