woman smiling while using laptop

Care sunt principalele avantaje ale unei campanii de email marketing?

Daca iti doresti sa gasesti cel mai bun instrument de promovare a unui business, email marketing-ul este o varianta de luat in calcul. Este adevarat ca pana la un email marketing eficient trebuie sa treci printr-un proces de colectare a emailurilor, care nu este usor de facut. Dupa ce ai reusit sa strangi cateva mii de mailuri de la oameni interesati de serviciul sau produsul tau insa, lucrurile devin destul de simple.


Care sunt principalele avantaje ale unei campanii de email marketing?

1. Are o rata de conversie excelenta. De regula, campaniile de email marketing dau rezultate extrem de bune, dat fiind faptul ca mesajul ajunge foarte repede la destinatar. Oamenii au acces la email direct de pe telefon si citesc rapid mesajele care ii intereseaza.

2. Genereaza costuri mici. Este unul dintre cele mai mari avantaje. Email marketing-ul este mai ieftin decat alte canale de promovare, ceea ce este atractiv pentru majoritatea antreprenorilor;

3. Permite constructia unor campanii extrem de atractive din punct de vedere vizual. Emailurile pe care le trimiti pot fi cu adevarat spectaculoase si iti pot reprezenta foarte bine brandul.

4. Poate fi automatizata. Daca nu ai timp sa faci frecvent campanii de email marketing, le poti automatiza. Spre exemplu, poti trimite o serie de mesaje persoanelor care s-au abonat la newsletter sau poti sa automatizezi trimiterea unui email ori de cate ori apare continut nou pe site;

email blocks on gray surface
Photo by Miguel Á. Padriñán on Pexels.com

5. Este o solutie rapida de promovare. Rezultatele sunt rapide, chiar instante. Vezi primele rezultate imediat ce ai trimis campania de email, deoarece oamenii raspund rapid mesajelor pe care le primesc.

Prin campaniile de email marketing poti avea control asupra canalului prin care te promovezi, poti invata foarte multe lucruri despre publicul tau tinta si cel mai important, poti avea rezultate foarte bune cu costuri mici.

Evident, nu ar trebui sa fie singurul instrument de promovare pe care il folosesti, insa ar trebui sa existe, deoarece poate completa foarte bine instrumente precum SEO sau Social Media Marketing.

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.