Brand content, o solutie moderna de promovare

Publicitate online. SEO. Promovare Seo. Creare site web. Optimizare Site

Brand content, o solutie moderna de promovare

31/07/2019 Promovare online 0

Exista nu mai putin de 15000 de magazine online in Romania, care acopera absolut toate nisele posibile. Din pacate pentru administratorii lor, locurile generatoare de profit din Google sunt doar 10, asadar, pe langa un SEO agresiv, orice firma care doreste sa castige clienti trebuie sa caute solutii. una dintre solutii este continutul creat pentru constructia brandului.

Ce este brand content?

Este un continut care iese in evidenta. Poate sa fie un continut care ofera o mica doza de divertisment, poate sa fie cateva informatii utile care sa il ajute pe client in diverse momente ale vietii sau poate sa fie un continut bazat pe imagine. Practic, continutul creat pentru brand trebuie sa trezeasca o emotie. Daca in trecut functioneau foarte bine descrierile de produse cat se poate de simple si articolele scrise doar de dragul de a fi scrise, acum fiecare site trebuie sa gaseasca variante prin care sa se evidentieze. Avantajele pe care le aduce acest tip de content sunt de-a dreptul impresionante:

  • Genereaza vanzari mai mari;
  • Ajuta la viralizarea rapida a informatiei cu costuri minime;
  • Capteaza atentia audientiei mult mai repede si mai eficient decat o fac articolele normale;
  • Creste increderea potentialului cumparator in brand facilitand crearea unei legaturi emotionale foarte stranse;
  • Aduce trafic pe site si ajuta brandul sa se diferentieze in fata concurentei.

Punctual, daca vrei sa creezi continut care sa iti ajute brandul, poti sa incerci sa creezi cat mai multe ghiduri explicative, poti sa scrii ebookuri pe care sa le oferi gratuit, sa scrii articole pe blog care sa contina povesti in care se regasesc cititorii sau sa incerci sa creezi texte cat mai amuzante. Infograficele sunt si ele foarte atractive pentru cititori. Evident, nu trebuie sa lipseasca componenta SEO, in conditiile in care Google-ul ramane in continuare cea mai buna sursa de trafic si de vanzari pe care o poti avea. Totusi, este bine sa te asiguri ca o data ce clientul a ajuns la tine pe site, ramane si revine, transformandu-ti brandul intr-un adevarat prieten.

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.