Promovarea site-urilor se face in diferite metode care sa avantajeze pe cei care executa aceste lucrari. Pentru promovare site exista multe metode, una dintre acestea fiind promovarea pe retelele de socializare, mai precis Facebook.
Iata care sunt avantajele promovarii pe Facebook:
Facebook a devenit de multa vreme in social media, iar de cand a cumparat Instagram in 2012, a prins si mai multa putere. Cand ne raportam la retelele de socializare, Facebook ocupa prima pozitie datorita functiilor multiple pe care le ofera. Este normal ca brandurile sa investeasca in promovarea pe retelele de socializare cum ar fi Facebook si Instagram, deoarece impactul este unul extrem de mare, generand trafic. De asemenea, acestea sunt cele mai eficiente metode de promovare in mediul online.
Facebook si Instagram, cele doua platforme sunt strans legate una de cealalta, dar trebuie sa ne raportam diferit la ele.
Iata cateva aspecte de care trebuie sa tii cont:
Potentialul demografic
Alegerea retelei de socializare pe care sa iti promovezi afacerea, depinde de clientii targetati. In functie de reteaua aleasa, fiecare retea de socializare ofera valori diferite pentru marketeri. Facebook, de exemplu, cuprinde toate grupele de varsta la care doresti sa ajungi, avand in vedere ca este cea mai utilizata platforma de catre internautii romani. Comparand cu Instagram, aceasta retea este populara in randul tinerilor, avand utilizatori cu o medie de pana in 30-35 de ani si majoritatea utilizatori de sex feminin. Cat despre Facebook, in campanii iti permite sa alegi o audienta targetata, pentru a-ti putea potenta fiecare click.
Egagement
Interactiunea potentialilor clienti cu brandurile are un rol foarte important pentru companie. Dincolo de interactiune, un rol important il joaca investirea in cat mai multe retele de socializare active (in Romania: Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok, etc), pentru a le testa ca mai apoi sa iti faci o strategie sociala.
Tipurile de egagement oferite de Instagram sunt intr-un numar mai limitat: love, share, comment, dar cu toate acestea, a ajuns platforma cu cel mai mare engagement fata de toate celelalte retele de socializare. Acest fapt se datoreaza postarilor fotografie-videoclip si a interfetei aerisite pe care platforma o ofera. Datorita modului in care e construita, utilizatorii raman concentrati pe continut. Pe Instagram este mai usor sa creezi comunitati pentru business-ul tau, care, nu doar vor achizitiona, ci vor si recomanda mai departe serviciile oferite de compania ta.
Cat despre Facebook, aici este foarte cunoscut fenomenul prin care utilizatorii elimina reclamele care le apar in feed (banner blindness), tocmai pentru ca sunt bombardati de postarile care sunt mai putin de interesul lor. Avand in vedere ca intregul sistem online este plin de publicitate, asta e sansa ta sa urmaresti si sa vezi ce prinde bine si ce nu, astfel incat cand iti pregatesti ofertele de promovare sa le realizezi in asa fel incat sa prinda bine publicului tinta.
Optimizare pentru mobil si desktop
Facebook a fost conceput atat pentru varianta de desktop cat si pentru mobil, ceea ce genereaza un trafic vizibil mai mare, iar modul de utilizare pe desktop este mult mai usor fata de Instagram. Reteaua de socializare Instagram, initial, a fost gandita pentru mobil, iar acum, cu toate ca exista si o varianta pentru desktop este mai greu de folosit.
Vrei un pachet SEO? Vrei un SITE nou? Vrei sa fii vizibil pe canalele sociale? Vrei sa fii in top prin Google AdWords? Vrei promovare prin Facebook Ads? Contacteaza-ne si iti vei avea oferta personalizata: seomaximpromotion@gmail.com
Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare posibilă. Informațiile cookie sunt stocate în browserul dvs. și efectuează funcții cum ar fi recunoașterea dvs. atunci când vă întoarceți pe site-ul nostru și ajutând echipa noastră să înțeleagă ce secțiuni ale site-ului le găsiți cele mai interesante și mai utile.
Puteți ajusta toate setările cookie-urilor navigând în filele din stânga.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-ul strict necesar trebuie să fie activat în orice moment, astfel încât să putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivați acest modul cookie, nu vă vom putea salva preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitați acest site, va trebui să activați sau să dezactivați cookie-urile din nou.
Cookie-urile terță parte
Acest site utilizează Google Analytics pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori pe site și cele mai populare pagini.
Păstrarea acestui modul cookie ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru web.
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!