advertoriale

Advertoriale in presa online. Ce trebuie sa stii despre aceasta metoda de promovare?

Afacerile moderne sunt dependente de mediul online, aproape oricare ar fi domeniul de activitate al acestora. Orice business trebuie sa aiba un site in care sa isi prezinte produsele si serviciile si orice business trebuie sa se promoveze.

Atunci cand vine vorba despre promovare, diversitatea metodelor din care poti alege este una foarte mare. Poti plati platformele de social media pentru a-ti promova reclamele, poti plati Google-ul in acelasi scop, poti angaja o agentie SEO care sa gaseasca cele mai bune optiuni de promovare sau poti apela la parteneriate cu alte site-uri, care sa publice articole si informatii despre business-ul tau.

Aceste parteneriate se fac pe baza unor instrumente din ce in ce mai populare, denumite advertoriale.

Ce sunt advertorialele?


Sunt articole foarte bine structurate, in care iti promovezi propriile servicii. Aceste articole sunt publicate pe alte site-uri decat cel dedicat business-ului tau si trimit link-uri catre site-ul promovat.

Avantajele unui advertorial sunt cat se poate de consistente:

  • Poate atrage interes din partea oamenilor;
  • Poate atrage vizite pe site;
  • Poate ajuta la o mai buna pozitionare in ranking-ul motoarelor de cautare.

Nu orice advertorial este eficient insa. Pentru a da rezultate optime, exista o serie de reguli pe care orice advertorial trebuie sa le respecte.

Notă, Notebook-Uri, Stilou, Laptop, Calculator, Articol

Care sunt regulile pe care trebuie sa le urmezi atunci cand scrii un advertorial?

1. Scrie articole foarte bine structurate si foarte interesante! Evita sa scrii advertorialul doar de dragul de a avea un backlink, si incearca sa oferi un plus de valoare in informatiile pe care le scrii in articol.

2. Publica advertoriale in site-uri relevante. Le poti publica in presa online, unde numarul vizitatorilor este foarte mare sau in site-uri care au legatura cu domeniul pe care il promovezi.

3. Asigura-te ca linkurile catre site-ul tau sunt dofollow. Backlink-urile pot di de doua feluri: dofollow si nofollow. Cele dofollow transmit din valoarea site-ului care promoveaza catre site-ul care este promovat, in timp ce linkurile nofollow sunt asemanatoare unei recomandari pentru care cel care recomanda nu garanteaza.

4. Asigura-te ca odata publicate, advertorialele raman pe site-urile unde sunt publicate pe termen lung si foarte lung, deoarece pot atrage vizite pe termen nelimitat.

In general, un profil corect de backlinkuri si de advertoriale poate ajuta la constructia unui business de succes. Evident, cel mai important pentru un business de succes este produsul recomandat, care trebuie sa fie de cea mai buna calitate.

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.