seo

7 unelte pe care le poti folosi pentru SEO on page

Daca ai un site si iti doresti ca acesta sa atraga un numar cat mai mare de oameni si sa vanda, ai nevoie de SEO.

SEO este procesul pe care trebuie sa il duci la bun sfarsit, cu scopul de a ajunge cat mai sus in cautarile Google pentru termeni relevanti in domeniul tau.

Adesea, SEO inseamna backlinkuri de pe alte site-uri si o prezenta cat mai variata in mediul online. Acestea insa, sunt irelevante atata vreme cat site-ul nu ofera informatii de calitate, iar oamenii nu gasesc ceea ce ii intereseaza.

Seo onpage offpage printed printer paper | Pikrepo

Tocmai de aceea, orice proprietar de site trebuie sa se asigure ca pagina web pe care o administreaza este cat se poate de eficienta si ca ofera toate informatiile de care cititorii au nevoie. Pentru asta, se poate folosi de urmatoarele instrumente.

7 instrumente utile pentru SEO on Page

1. Titlurile de pagini. Totul pleaca de la titlu. Un titlu de buna calitate poate sa atraga o multime de vizite. Acesta trebuie sa faca un rezumat cat mai succint asupra intregii pagine si sa starneasca curiozitatea. De asemenea, trebuie sa respecte criteriile impuse de Google in ceea ce priveste dimensiunile.

2. Imaginile. Foarte putini proprietari de site-uri se focuseaza pe imagini atunci cand isi promoveaza paginile. Imaginile fac mai mult decat sa aiba un impact vizual asupra cititorului. Acesta pot fi optimizate in asa fel incat sa apara in sectiunea de imagini a Google Search si trebuie sa fie optimizate in asa fel incat sa se incarce rapid si sa nu ingreuneze site-ul.

3. Meta descrieri. Meta descrierile sunt o harta a paginii pe care roboteii Google o citesc in momentul in care ajung pe site. Este o descriere mai mare decat titlul, insa cat se poate de succinta.

4. Viteza. Viteza este asul din maneca al unui site care concureaza cu alte cateva site-uri similare. O incarcare rapida il va pastra pe cititor in priza si va fi pe placul motorului de cautare.

5. Continut de inalta calitate. Evident, tot continutul de pe site trebuie sa fie relevant, sa ofere cat mai multe raspunsuri si sa acopere goluri care se regasesc in domeniul promovat. Un continut de calitate nu se face usor, insa munca este pe deplin rasplatita.

6. URL-uri bine gandite. URL-ul trebuie sa fie scurt si succint, asemanator titlului.

7. Linkuri interne. O structura de linkuri interne bine facuta poate fi la fel de importanta ca structura de linkuri externe. Merita, asadar, sa fie luata in calcul.

SEO on-page este dificil si poate dura destul de mult timp. Este, insa, secretul unui site de succes si poate sa iti diferentieze afacerea. Este bine sa il faci ca la carte.

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.