macbook air on grey wooden table

4 Motive pentru care fiecare afacere mica are nevoie de un site web

Anul 2021 a fost unul excelent pentru firmele care isi desfasoara activitatea in mediul online. Date fiind conditiile pandemice pe care trebuie sa le respectam si din dorinta de a evita cat mai mult interactiunile fizice cu celelalte persoane, vanzarile online au avut parte de o crestere cu circa 15% mai mult fata de anul precedent.

Cu toate acestea, doar 51% dintre intreprinderile mici au site-uri web, in ciuda faptului ca peste 90% dintre consumatori cauta produse si servicii online, conform statisticilor.

Un lucru este cert: daca afacerea ta nu are o prezenta online, acesteia ii lipseste un procent urias de clienti.

Un site web nu numai ca ajuta intreprinderile mici sa-si promoveze si sa-si vanda produsele si serviciile, dar le permite, de asemenea, sa se distinga de concurenti, in special pentru clientii care se bazeaza foarte mult pe internet pentru a afla totul despre un brand. Acest lucru face ca un site web sa fie unul dintre cele mai importante active comerciale pentru schimbul de informatii, pentru a construi credibilitate si a iesi in evidenta pe pietele aglomerate.

Iata 4 motive pentru care fiecare afacere mica are nevoie de un site web:

1. Atrage noi clienti.

Astazi, oamenii folosesc in mod constant internetul folosind fie computerul, fie tableta sau smartphone-ul. Un site web le permite navigatorilor sa-ti gaseasca firma si sa invete despre afacerea ta si ce ofera aceasta.

apple laptop notebook office
Photo by Pixabay on Pexels.com

2. Devine mai credibila.

Poti construi o prezenta de brand pentru afacerea ta pe retelele sociale, dar esti restrictionat in ceea ce priveste designul, procesele si tehnologia. Un site poate ajuta o intreprindere mica sa isi creasca flexibilitatea, brandingul, controlul si credibilitatea. Conform statisticilor, peste 80% dintre consumatori cred ca o afacere cu un site web este mai credibila decat una care are doar o pagina pe o retea de socializare. Pentru a fi credibil si a atrage noi clienti, un site web poate face diferenta.

3. Ii stimuleaza dezvoltarea.

Multe intreprinderi mici isi propun sa se extinda pe piata si sa ajunga la noi clienti. In timp ce interactiunile fata in fata pot fi importante, iar afacerile se promoveaza adesea prin simplele recomandari ale clientilor, un site web iti ofera sansa de a ajunge in atentia a milioane de persoane. Cu un magazin online, poti vinde articole si poti expedia produse aproape oriunde in lume.

4. Ofera un avantaj in fata concurentilor de pe piata.

Peste 90% dintre consumatori folosesc internetul pentru a face cercetari inainte de a achizitiona ceva. Consumatorii vor sa fie informati in legatura cu produsul pe care il doresc – vor sa stie exact ce cumpara si de la cine cumpara. Fara un site web, risti sa pierzi clienti in fata unor companii care deja profita de piata online. Daca esti in concurenta directa cu o alta companie care are un site web, concurentul tau are un avantaj clar, mai ales daca isi foloseste eficient site-ul. Un site web poate ajuta la echivalarea conditiilor de joc sau, mai mult, te poate ajuta sa intri in avantaj fata de concurentii tai.

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.