SEO

4 Mituri despre SEO

Majoritatea miturilor sunt inofensive. Trebuie sa treaca sapte ani pentru ca o guma de mestecat sa fie digerata. Rechinii nu se imbolnavesc de cancer. Fulgerul nu loveste niciodata in acelasi loc de doua ori. Din pacate, acelasi lucru nu se poate spune despre majoritatea miturilor legate de SEO. In cel mai bun caz, sunt usor inselatoare. In cel mai rau caz, duc la pierdere de timp, bani si resurse pretioase pe lucruri care nu te vor ajuta niciodata cu adevarat sa iti optimizezi site-ul pe motoarele de cautare.

Iata care sunt cele mai des intalnite 4 mituri despre SEO:

1. Targetarea cuvintelor cheie este irelevanta.

Adevar: Cuvintele cheie inca mai conteaza! Insa nu la fel de mult ca odinioara. Acestea sunt inca afisate in paginile cu rezultate ale motorului de cautare, iar fiecare actualizare a algoritmului Google este menita sa imbunatateasca in continuare intentia de cautare. Prin urmare, este important sa incluzi cuvinte cheie in continutul tau.

2. Cuvintele cheie metaetichetate nu conteaza.

Adevar: Cuvintele cheie metaetichetate conteaza si, de fapt, sunt esentiale. Metaetichetele sunt utilizate in documentele HTML pentru a furniza metadate structurate despre un site web si apar intre etichetele <head> de deschidere si de inchidere pe o pagina. Cele trei elemente ale metaetichetelor sunt:

  • eticheta de titlu;
  • meta descriere;
  • meta cuvinte cheie sau expresii.

Google nu foloseste cuvintele cheie metaetichetate in scopuri de clasare; cu toate acestea, cuvintele cheie metaetichetate sunt inca relevante, deoarece ofera indicatii platformei Google despre continutul tau.

seo-offpage

3. A avea mai multe linkuri este mai bine decat a avea mai mult continut.

Adevar: Inainte, era mai bine sa ne concentram pe crearea mai multor linkuri decat pe dezvoltarea de mai mult continut, dar acele vremuri au ajuns oficial la final. Acum, in SEO este mai importanta calitatea linkurilor decat numarul lor. Crearea unui continut natural, de calitate, este ceea ce te va ajuta sa iti imbunatatesti site-ul in cautarile pe motoarele de cautare.

4. Imaginile nu trebuie sa fie optimizate.

Adevar: Google foloseste nume de fisiere si adrese URL pentru a intelege imaginile, ceea ce face ca optimizarea imaginilor sa fie o necesitate. De regula, este o idee buna sa utilizezi imagini acceptate de Google, inclusiv aceste tipuri de fisiere: JPEG, PNG, WebP, BMP, GIF sau SVG.

💻 Vrei un pachet SEO? Vrei un SITE nou? 🗣️ Vrei sa fii vizibil pe canalele sociale? 🔝 Vrei sa fii in top prin Google AdWords? 👩‍🏫 Vrei promovare prin Facebook Ads?

📧 Contacteaza-ne si iti vei avea oferta personalizata: seomaximpromotion@gmail.com

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.