3 trenduri în materie de SEO care vor conta în 2019

Publicitate online. SEO. Promovare Seo. Creare site web. Optimizare Site

3 trenduri în materie de SEO care vor conta în 2019

29/07/2019 Blog SEO 1
seo

Google investește foarte mult pentru a fi cel mai bun. SEO încearcă să se adapteze la schimbările care urmează. Așa se nasc tendințele SEO. Să vedem ce tendințe vor face cu adevărat diferența în 2019.

Indexarea pe mobil

Pe scurt, indexarea mobilă înseamnă că Google utilizează versiunea mobilă a paginii pentru indexare și clasare. Începând cu martie 2018, Google a început procesul de migrare a site-urilor pe indexare pe versiunea mobilă. Rețineți că un indice prim-mobil nu înseamnă “numai pentru dispozitivele mobile”. Încă există un singur indice, cu versiuni mobile și desktop. Cu toate acestea, va fi “mobilul pe primul loc”  ceea ce înseamnă că Google va folosi versiunile mobile pentru a fi clasate după ce site-ul a migrat. Scorul de optimizare este ceea ce contează acum pentru clasamente. Din fericire, optimizarea site-ului și urmărirea rezultatelor sunt total în mâinile tale.

Imagini pentru seo

Viteza paginii

 Timpul de încărcare al paginilor de pe desktop a fost un factor de clasificare pentru o vreme. În iulie, a venit un frate geamăn – viteza mobilă a paginii a devenit un factor de clasificare. Această schimbare crucială necesită înțelegerea măsurilor care privesc Google în ceea ce înseamnă evaluarea vitezei paginilor. Din punct de vedere istoric, când a fost analizat în PageSpeed ​​Insights, un site a fost evaluat doar pe baza parametrilor tehnici. Acum, atât pentru desktop, cât și pentru mobil, este clasificat în funcție de două valori diferite: Optimizare și Viteză. Partea care schimbă jocul este modul în care este generat scorul de viteză. Datele metrice sunt preluate din raportul ce privește Experiența utilizatorilor Chrome, baza de date a performanțelor utilizatorilor reali. Aceasta reflectă modul în care site-ul dvs. se încarcă  pentru fiecare vizitator. Este evident greu să măsori cât de repede dispozitivul fiecărui vizitator încarcă site-ul dvs. În ceea ce privește scorul de optimizare, îl puteți controla complet prin remedierea tuturor problemelor care împiedică încărcarea rapidă a site-ului.

Brandul ca semnal de clasificare

 Gary Illyes, Google Webmaster Trends Analyst, a declarat la Pubcon că Google utilizează mențiuni de marcă online în algoritmul său de căutare. Există două moduri în care poate fi folosit un brand ca semnal de clasificare. Mai întâi de toate, prin menționarea brandurilor neînsoțite de link, motorul de căutare învață că marca dvs. este o entitate. Analizând în continuare toate proprietățile pe care le menționează, Google obține o imagine mai bună a autorității dvs. într-un anumit domeniu. În al doilea rând, sentimentul și contextul fiecărei componente contează: reputația, încrederea, publicitatea, soluționarea plângerilor etc. Prin context, Google învață să separe binele cel rău. De exemplu, regulamentul privind calitatea căutării afirmă că reputația este importantă pentru clasamente. În consecință, sentimentul referitor la mărcile comerciale poate afecta clasamentul site-ului.

Nu sunt deloc multe tendințe, dar schimbările sunt mari. În timp ce toate telefoanele mobile avansează mereu, trebuie să ținem cont și de consecințele GDPR. Această listă este în mare parte o previziune, cu siguranță vom avea o multitudine de lucruri de discutat în 2019.

Partajează

 

Un răspuns

  1. […] căutarea vocală până în 2020. Sunteți pregătiți pentru această schimbare seismică în SEO? Ca proprietar de afaceri sau web site obiectivul dvs. principal este de a permite clienților […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.