promovare-online

3 Semne: E Timpul Sa Investesti In Promovarea Online

In epoca “digitala”, daca nu esti pe Internet, nu existi! Daca esti pe Internet, dar nu te promovezi, de asemenea nu existi! Nu iti lasa afacerea “sa se usuce”. Transforma-ti afacerea intr-o “planta” frumoasa, inflorita si vesela. Va voi prezenta 3 semne care iti spun ca e timpul sa investesti in promovarea afacerii tale online:

promovare-online

  1. Trebuie sa investesti in promovarea online, daca…

Afacerea ta nu apare in Google Maps si nu numai ca nu apare, dar orice urma a firmei tale este de “negasit”.

Noi, cei din mediul promovarii online numim companii de success cele care apar in topul Google Maps, companii care investesc in strategii de dezvoltare online. Chiar daca nu ai o afacere foarte mare, tot este bine sa investesti in promovarea ta, competitia crescand de la o zi la alta.

  1. Trebuie sa investesti in promovarea online, daca…

Nu ai idee ce sunt “comentariile/recenziile on-line”! Daca nu acorzi atentie recenziilor online, nu poti evolua. Reputatia companiei tale, in mediul online, poate avea o “pata de murdarie” uriasa, iar tu sa nu iti dai seama. Daca esti activ in mediul online, afacerea ta nu va avea recenzii/comentarii urate; chiar daca apar, le poti rezolva rapid. Studii recente arata ca 72% dintre consumatori au incredere in “recenziile online” facute pe site-uri de calitate. Cred ca este destul de important sa ai comentarii/recenzii pozitive despre afacerea ta!

  1. Trebuie sa investesti in promovarea online, daca…

Traficul tau pe site nu a crescut in mod constant, de multa vreme, ba chiar scade treptat. Pierderea traficului va duce la pierderea afacerii. In timp ce tu te “stingi” incet, vecinul tau (mult mai activ in mediul online) vinde cu success aceleasi produse/servicii ca si tine. “Trezeste-te” si vino in mediul virtual, unde, cu siguranta vei gasi client interesati de afacerea tau. Trebuie doar sa fii present! Specialistii in domeniul promovarii online te vor ajuta sa atragi mai multi vizitatori si, respectiv cumparatori, intr-o perioada de timp relativ scurta. Poti alege promovare prin Google AdWords, cu rezultate imediate, dar cu o valoare mai mare, sau poti alege promovarea prin SEO, promovare organica pe motoarele de cautare, cu rezultate in timp, dar cu o valoare mai mica.

Morala acestui articol: PROMOVAREA ONLINE este forta motrice din spatele tuturor afacerilor de success. Si vrei ca afacerea ta sa fie o floare frumoasa, nu una ofilita!

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.