Cu totii ne simtim mai bine atunci cand avem cat mai multi oameni interesati sa ne citeasca articolele, sa afle despre noi, sa fie abonati prin e-mail. Asta inseamna ca avem o afacere buna, de care lumea vrea sa afle mai multe.
Abonatii la stirile prin e-mail sunt posibili “cumparatori” ai serviciilor/produselor noastre, sunt client targetati si recurenti. De aceea, prin acest email incerc sa va arat sfaturi utile despre cum puteti avea mai multi abonati.
Sursa Poza: stevehochman.com
Sfaturi Utile Despre Cum Sa Obtii Mai Multe Inscrieri E-Mail
In primul rand FII PLACUT! Studii recente au aratat ca 40% din vizitatorii unui site se aboneaza la stiri pentru ca le place “imaginea”. Sa ai un site placut si vesel, pentru ca vizitatorii vor reactiona pozitiv la asta!
FA OFERTE DE NEREFUZAT! 60% din vizitatorii unui site se aboneaza la stiri daca sunt convinsi ca vor primi oferte de nerefuzat, asa ca impinge ofertele la maxim. Foloseste expresii de genul:
–Inscrieti-va acum la “Cosmetice Online” si veti primi o crema senzationala care va va transforma intr-o adevarata Diva! Cu siguranta veti intoarce mai multe capete!
Sau, ceva mai realist:
-Inscrieti-va pentru a obtine cele mai noi informatii din Marketing, livrate direct in casuta Dvs. de E-mail;
-Abonati-va pentru a primi cele mai bune oferte si reduceri la restaurantele din zona Dvs.
PUNE UN FORMULAR DE OBTINERE A DATELOR, IN LOC DE UN LINK CATRE O PAGINA DE INSCRIERE. Un link care duce catre o noua pagina de inscriere presupune un pas in plus pentru vizitator. Cu cat sunt mai multi pasi, cu atat scade sansa ca vizitatorii sa ii urmeze pe toti. Ofera-le vizitatorilor posibilitatea inscrierii cu usurinta. Pune un formular pe pagina principala, in bara de meniu, in antet sau in subsol!
Sursa Poza: maximpromotion.ro
OFERA UN CADOU, UN CONCURS, O TOMBOLA! Cine nu iubeste cadourile? Este foarte simplu: cereti inscrierea la concurs printr-un formular in care isi vor adauga e-mailul si in care vor aproba primirea viitoarelor stiri.
FA UN FORMULAR DE INSCRIERE SCURT. FOARTE SCURT! Poti cere doar adresa de E-mail. Alte informatii le poti obtine pe parcurs, prin diverse intrebari, concursuri, stiri, etc.
REAMINTESTE-LE VIZITATORILOR DOAR BENEFICIILE! Pe site, reaminteste-le vizitatorilor ca prin abonarea la stiri vor primi oferte exclusive, precum cele mai noi si cele mai bune stiri din domeniu, cele mai bune oferte, cele mai interesante concursuri, etc.
OFERA O MICA PARTE DIN CEEA CE VOR OBTINE! Starneste curiozitatea vizitatorilor pritr-o mica parte din ceea ce vor obtine daca se vor abona. De exemplu, un articol de genul “5 Metode prin Care Poti Creste Traficul pe Site-ul Tau” si sa adaugi o mica fraza “Invata cele mai importante tehnici de creste a traficului – aboneaza-te la stiri si vei primi exclusive ghidul de crestere a traficului, precum si 4 strategii aditionale de crestere a traficului”. Suna bine, nu?
OFERA UN CURS EDUCATIONAL PRIN E-MAIL. Una dintre cele mai bune metode de a strange abonati este prin promovarea unui curs gratis, pe care il vor avea exclusiv cei ce ofera adresa de e-mail.
ADAUGA POSIBILITATEA DE ABONARE SI PE CANALELE SOCIALE! Unele canale sociale, precum Facebook au posibilitatea de adaugare a unei pagini prin care vizitatorii se pot abona la stirile site-ul tau. Pe Facebook, aplicatia poarta denumirea de E-mail Signup.
POSTEAZA PE FACEBOOK OFERTE CARE NECESITA INSCRIEREA PRIN E-MAIL. Pune un link care solicita inscrierea prin e-mail pentru a vedea intreaga stire/oferta. Daca oferi ceva valoros, cu siguranta multi vizitatori vor oferi cu usurinta adresa de e-mail.
PUNE CASUTA DE ABONARE LA STIRI DUPA FIECARE ARTICOL. Sau, dupa cele mai bune articole. De exemplu, poti pune: “Ti-a placut acest articol? Aboneaza-te si vei primi cele mai noi informatii din domeniu!”
ADAUGA UN POP-UP DE ABONARE LA STIRI. Este o strategie buna, desi nu tocmai placuta. Dar, daca pui acest pop-up, fa-l foarte usor de citit, de preferat sa aiba doar casuta in care se solicita e-mailul si un X usor de gasit, daca vizitatorul nu doreste sa se aboneze. Altfel, acest pop-up poate deveni “agresiv”.
FA OFERTE EXCLUSIVE DOAR PENTRU ABONATI! Poti avea oferte deosebite pentru toti vizitatorii site-ului, insa, pentru cei abonati incearca sa oferi ceva deosebit, ceva care sa ii faca sa nu se dezaboneze niciodata.
FOLOSESTE CUVANTUL “GRATIS”! Acest cuvant atrage foarte mult, astfel ca tot mai multi vizitatori vor oferi adresa de e-mail in schimbul unui lucru gratis!
Daca veti aplica macar o parte din aceste sfaturi veti avea succes garantat in dezvoltarea retelei de abonati!