14 Sfaturi Utile Despre Cum Sa Obtii Mai Multe Inscrieri E-Mail

Cu totii ne simtim mai bine atunci cand avem cat mai multi oameni interesati sa ne citeasca articolele, sa afle despre noi, sa fie abonati prin e-mail. Asta inseamna ca avem o afacere buna, de care lumea vrea sa afle mai multe.

Abonatii la stirile prin e-mail sunt posibili “cumparatori” ai serviciilor/produselor noastre, sunt client targetati si recurenti. De aceea, prin acest email incerc sa va arat sfaturi utile despre cum puteti avea mai multi abonati.

e-mail-marketing
Sursa Poza: stevehochman.com

Sfaturi Utile Despre Cum Sa Obtii Mai Multe Inscrieri E-Mail

  • In primul rand FII PLACUT! Studii recente au aratat ca 40% din vizitatorii unui site se aboneaza la stiri pentru ca le place “imaginea”. Sa ai un site placut si vesel, pentru ca vizitatorii vor reactiona pozitiv la asta!
  • FA OFERTE DE NEREFUZAT! 60% din vizitatorii unui site se aboneaza la stiri daca sunt convinsi ca vor primi oferte de nerefuzat, asa ca impinge ofertele la maxim. Foloseste expresii de genul:

Inscrieti-va acum la “Cosmetice Online” si veti primi o crema senzationala care va va transforma intr-o adevarata Diva! Cu siguranta veti intoarce mai multe capete!

Sau, ceva mai realist:

-Inscrieti-va pentru a obtine cele mai noi informatii din Marketing, livrate direct in casuta Dvs. de E-mail;

-Abonati-va pentru a primi cele mai bune oferte si reduceri la restaurantele din zona Dvs.

  • PUNE UN FORMULAR DE OBTINERE A DATELOR, IN LOC DE UN LINK CATRE O PAGINA DE INSCRIERE. Un link care duce catre o noua pagina de inscriere presupune un pas in plus pentru vizitator. Cu cat sunt mai multi pasi, cu atat scade sansa ca vizitatorii sa ii urmeze pe toti. Ofera-le vizitatorilor posibilitatea inscrierii cu usurinta. Pune un formular pe pagina principala, in bara de meniu, in antet sau in subsol!
email-subscribers
Sursa Poza: maximpromotion.ro
  • OFERA UN CADOU, UN CONCURS, O TOMBOLA! Cine nu iubeste cadourile? Este foarte simplu: cereti inscrierea la concurs printr-un formular in care isi vor adauga e-mailul si in care vor aproba primirea viitoarelor stiri.
  • FA UN FORMULAR DE INSCRIERE SCURT. FOARTE SCURT! Poti cere doar adresa de E-mail. Alte informatii le poti obtine pe parcurs, prin diverse intrebari, concursuri, stiri, etc.
  • REAMINTESTE-LE VIZITATORILOR DOAR BENEFICIILE! Pe site, reaminteste-le vizitatorilor ca prin abonarea la stiri vor primi oferte exclusive, precum cele mai noi si cele mai bune stiri din domeniu, cele mai bune oferte, cele mai interesante concursuri, etc.
  • OFERA O MICA PARTE DIN CEEA CE VOR OBTINE! Starneste curiozitatea vizitatorilor pritr-o mica parte din ceea ce vor obtine daca se vor abona. De exemplu, un articol de genul “5 Metode prin Care Poti Creste Traficul pe Site-ul Tau” si sa adaugi o mica fraza “Invata cele mai importante tehnici de creste a traficului – aboneaza-te la stiri si vei primi exclusive ghidul de crestere a traficului, precum si 4 strategii aditionale de crestere a traficului”. Suna bine, nu?
  • OFERA UN CURS EDUCATIONAL PRIN E-MAIL. Una dintre cele mai bune metode de a strange abonati este prin promovarea unui curs gratis, pe care il vor avea exclusiv cei ce ofera adresa de e-mail.
  • ADAUGA POSIBILITATEA DE ABONARE SI PE CANALELE SOCIALE! Unele canale sociale, precum Facebook au posibilitatea de adaugare a unei pagini prin care vizitatorii se pot abona la stirile site-ul tau. Pe Facebook, aplicatia poarta denumirea de E-mail Signup.

e-mail-facebook

  • POSTEAZA PE FACEBOOK OFERTE CARE NECESITA INSCRIEREA PRIN E-MAIL. Pune un link care solicita inscrierea prin e-mail pentru a vedea intreaga stire/oferta. Daca oferi ceva valoros, cu siguranta multi vizitatori vor oferi cu usurinta adresa de e-mail.
  • PUNE CASUTA DE ABONARE LA STIRI DUPA FIECARE ARTICOL. Sau, dupa cele mai bune articole. De exemplu, poti pune: “Ti-a placut acest articol? Aboneaza-te si vei primi cele mai noi informatii din domeniu!”
  • ADAUGA UN POP-UP DE ABONARE LA STIRI. Este o strategie buna, desi nu tocmai placuta. Dar, daca pui acest pop-up, fa-l foarte usor de citit, de preferat sa aiba doar casuta in care se solicita e-mailul si un X usor de gasit, daca vizitatorul nu doreste sa se aboneze. Altfel, acest pop-up poate deveni “agresiv”.
  • FA OFERTE EXCLUSIVE DOAR PENTRU ABONATI! Poti avea oferte deosebite pentru toti vizitatorii site-ului, insa, pentru cei abonati incearca sa oferi ceva deosebit, ceva care sa ii faca sa nu se dezaboneze niciodata.
  • FOLOSESTE CUVANTUL “GRATIS”! Acest cuvant atrage foarte mult, astfel ca tot mai multi vizitatori vor oferi adresa de e-mail in schimbul unui lucru gratis!

Daca veti aplica macar o parte din aceste sfaturi veti avea succes garantat in dezvoltarea retelei de abonati!

Partajează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.