Administrarea unui website implica foarte multa atentie la detalii. Daca iti doresti vizitatori pe acest website, un element extrem de important este optimizarea SEO.
Ce este optimizarea SEO?
In cateva cuvinte, optimizarea SEO acopera toate actiunile pe care le faci pentru a-ti vedea site-ul cat mai sus in cautarile Google.
Aceste cateva cuvinte acopera actiuni extrem de complexe, impartite in doua categorii: Seo Onsite si SEO offsite.
Daca esti administrator de website, categoria SEO asupra careia ai cel mai mare control este cea on-site. De multe ori, aceasta poate sa fie administrata in regim propiru, daca te asiguri ca acorzi suficienta atentie urmatoarelor 10 elemente:
1. Cuvintele cheie. Este important sa ai un continut atractiv pe website, insa este la fel de important sa ai un continut care include cuvintele cheie care pot vinde. Tocmai de aceea, este recomandat sa folosesti un keyword planner pentru a descoperi care sunt cele mai cautate cuvinte cheie si sa incerci sa le intoduci intr-un mod cat mai natural in textele tale.
2. Titlurile. Titlurile paginilor si a articolelor pe care le scrii trebuie sa fie cat se poate de atractive pentru cititor si in acelasi timp sa fie relevante pentru motoarele de cautare. Evident, trebuie sa contina cuvintele cheie principale;
3. Linkurile. Multi oameni se gandesc ca backlinkurile sunt parte esentiala a procesului de SEO offsite. De fapt, sunt extrem de importante si onsite. Este bine sa le optimizezi, in asa fel incat sa arate cat mai bine si sa le folosesti pentru legaturi intre cele mai importante pagini ale site-ului.
4. Metadescrierile. Orice articol bun trebuie sa aiba o metadescriere bine gandita. Metadescrierea este un rezumat al textului scris, care este preluat de Google si afisat in momentul cautarilor. Tocmai de aceea, trebuie sa fie cat se poate de relevanta.
5. Subtitlurile. De asemenea, sunt foarte importante subtitlurile din texte. Cu cat mai fragmentat este un text, cu atat este mai usor de citit si este mai atractiv pentru motoarele de cautare.
6. Imaginile. Multi proprietari de website-uri neglijeaza imaginile, ceea ce este cat se poate de gresit. Este important ca imaginile sa fie cat mai bine optimizate si sa aiba titluri relevante.
7. Relevanta continutului. Este aspectul cel mai important. Indiferent cat de bine este optimizat continutul, acesta nu va fi citit daca nu este relevant si nu raspunde intrebarilor cititorilor. Tocmai de aceea, este bine sa analizezi cu atentie subiectele pe care le alegi si sa scrii texte de o calitate foarte buna.