5 sfaturi sigure de email marketing pentru comercianții digitali la inceput de drum

Publicitate online. SEO. Promovare Seo. Creare site web. Optimizare Site

5 sfaturi sigure de email marketing pentru comercianții digitali la inceput de drum

13/05/2016 Blog Recomandari 0
analytics

Nu v-ar surprinde să aflați că acum comercianții digitali se concentrează și pe optimizarea motoarelor de căutare și pe marketingul de social media. SEO și marketingul de social media sunt parte integrantă a marketingului pe Internet și nimeni nu cunoaște această industrie mai bine ca generația actuală de specialiști în marketing digital.

Ar fi, totuși, naiv din partea începătorilor să respingă așa-zisele tehnici de Internet marketing vechi, precum email marketing, considerându-le demodate. Acestea rămân la fel de puternice ca întotdeauna. Cei care petrec mult timp pe Internet nu sunt singurii care încă se înscriu la buletine informative. Munca și strategiile celor din email marketing – de la scriitori renumiți ca Mike Allen cu Politico, până la publicații respectate ca Newsweek — are succes.

Totuși, competiția este acerbă. Zilnic se trimit aproape 200 de milioane de emailuri peste tot în lume și aproape jumătate dintre ele sunt buletine informative.news-530220_640

Iată 5 sfaturi eficiente de email marketing ca să-ți crești șansele de succes:

1. Crează un titlu captivant

În email marketing nu este nimic mai important decât crearea unui titlu captivant pentru emailurile targetate. Cititorii vor vedea titlul înaintea emailului propriu-zis și vor decide dacă să citească conținutul în funcție de cât de bine sună titlul. Așadar, trebuie să vii cu un titlu captivant pentru fiecare email targetat pe care-l pregătești. Fiecare ar trebui să fie scurt (nu mai lung de 50 de caractere, inclusiv spații) și să stârnească curiozitatea cititorilor.

2. Concepe-ți conținutul astfel încât să încurajeze cititorii să citească

Încă nu știi sigur dacă cititorii tăi îți deschid emailurile. Este puțin probabil să le citească dacă nu ai creat un format potrivit.

Cei care petrec mult timp pe Internet au tendința să citească pe fugă, așa că fă paragrafele scurte (nu mai lungi de patru rânduri) și folosește puncte îngroșate acolo unde se poate. Cititorii se și plictisesc repede așa că menține-i captivați incluzând și imagini dar fără să exagerezi pentru că emailurile prea încărcate sunt foarte neplăcute.

3. Scrie într-un stil plăcut

Emailurile targetate sunt folosite, practic, ca să ajungă la oamenii obișnuiți cu care să creeze relații de durată. Vei reuși asta doar dacă te conectezi cu ei prin aceste emailuri, așa că scrie într-un stil personal, ca și cum ai vorbi direct cu ei, adresându-te pe numele lor mic; adoptă o atitudine prietenoasă.

4. Subiectul sau scopul trebuie să fie clar și valoros

Indiferent de cât de bine poți să scrii, nimănui nu-i va păsa de emailurile tale dacă aiurezi, așa că realizează emailuri cu informații utile și ușor de înțeles. Pentru asta gândește-te bine la subiect și scop și scrie numai dacă le înțelegi.

5. Nu uita să incluzi o chemare la acțiune

O CLA este o tehnică de marketing digital, în care o parte dintr-o instrucțiune este inclusă în material (în acest caz în email), de obicei la final, pentru a încuraja oamenii să facă ceva care-i va folosi comerciantului digital (de exemplu, să participe la un sondaj, să se înscrie la un concurs, să scrie o recenzie sau să urmărească un material video). Această tehnică face materialul și mai captivant, crescând șansele ca cititorii să se aboneze.

Doar pentru că email marketingul există de foarte mult timp, nu înseamnă că nu mai este folositor. Dacă petreci destul timp ca să înveți despre asta, ai fi surprins de cât de eficientă poate fi o simplă tehnică de marketing digital.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *